Asiakkaamme hakee reipasta, asiakasrajapinnassa viihtyvää ja IT-alan koulutusta omaavaa ICT Service Desk Specialistia Ouluun. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen ja työsuhde solmitaan työntekijän ja StaffPoint Oy:n välille.
ICT Service Desk Specialistin tehtäviin kuuluu IT-ongelmiin liittyvien tuki- ja palvelupyyntöjen käsittely puhelimen, sähköpostin ja etätyöhallinnan avulla.
Tehtävässä työskennellään työasemien, oheislaitteiden, mobiili- ja muiden viestintälaitteiden sekä niihin liittyvien sovellusten parissa. Työtehtävät ovat monipuoliset: laitteiden ja sovellusten ongelmien selvityksiä ja ratkaisuja, käyttäjäoikeuksien hallintaa, sekä käytön tukea. Tehtävässä tarvitaan tuntemusta työasemaympäristöstä ja niihin liittyvistä laitteista ja ympäristöistä.
Edellytämme sinulta
Tehtävään soveltuvaa koulutusta tai opintoja
Osaamista Windows-käyttöjärjestelmistä, MS Office-tuotteista ja oheislaitteista sekä AD:n, tietoverkkojen ja tietoturvan perustuntemusta.
Asiakaslähtöisyyttä, ratkaisukeskeistä ajattelua, kykyä omaksua asioita nopeasti, oma-aloitteisuutta, joustavuutta sekä sujuvaa kommunikointia
Tiimissä työskentely taitoa, yhteistyötä ja halua sitoutua yhteisiin tavoitteisiin
Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen on etu.
Tarjoamme sinulle
Vakituisen ja kokoaikaisen työsuhteen sekä kattavan perehdytyksen tehtävään.
Työvuorot sijoittuvat: ma-pe klo: 08-18.30 ja la 8-16 ja su 10-18
Kiinnostuitko?
Mikäli kiinnostuit, niin hae tehtävää pikaisesti www.staffpoint.fi ja liitä mukaan hakemuskirje ja CV.
Työ alkaa huhtikuussa 2021, turvallisuusselvityksen valmistuttua. Ensimmäinen haastattelukierros tehdään videohaastattelumenetelmällä, seuraa siis sähköpostiasi.
Muistathan mainita suosittelijan yhteystiedot hakemuksessasi!
Valitulle henkilölle tehdään suppea turvallisuusselvitys.
Lisätietoja
Tiina Virtanen
Rekrytointikonsultti
0403549550
tiina.virtanen@staffpoint.fi
StaffPoint Oy, Ruoholahdenkatu 14, 00180 HELSINKI