(Poistunut julkaisusta)

ICT-palvelupäällikkö
Caruna

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.10.2020

Haluatko vaikuttaa satojentuhansien suomalaisten arkeen?

Kaupungistumisen, digitalisaation ja ilmastonmuutoksen paineessa huolehdimme asiakkaistamme ja paras palkintomme on tyytyväinen asiakas. Tule ICT- palvelupäälliköksi toiseen ICT-palveluhallintatiimeistämme ja pääset pitämään huolen siitä, että me palvelemme asiakkaitamme aina parhaalla mahdollisella tavalla.

Etsimme ICT -palvelupäällikköä vastaamaan Carunan asiakaspalvelukanavien teknisestä ylläpidosta ja jatkokehittämisestä.  Caruna on parhaillaan ottamassa käyttöön uutta monikanavaista asiakaspalvelujärjestelmää, jolla hallitaan ja ohjataan Carunan asiakkailta tulevia puheluja sekä sähköisiä kontakteja. Tähän kokonaisratkaisuun kuuluu seuraavia osia:

  • Loppukäyttäjän kontaktien hallinta
  • Loppukäyttäjillä toimiva ohjelmistopuhelin
  • Puhelinsarjojen hallinnoinnin työkalu, joka toimii taustalla puheluiden ohjauksessa
  • Chat-palvelu
  • Reaaliaikainen seuranta ja näkymä
  • Kanavariippumaton kontaktikohtainen asiakastyytyväisyyskysely

Palvelupäällikkönä vastaat tästä järjestelmäkokonaisuudesta, jolla hallitaan kaikki Carunan asiakaspalveluun ohjautuvat asiakaskontaktit ja yhteydenotot. Asiakaspalvelukanaviin kuuluu perinteisten puhelujen ja IVR puhelinvalikkojen lisäksi IP-puhelut, Chat-palvelu, Chat-robotti, kuin myös sähköpostitse hoidettavat kontaktit ja kontaktihistorian tallentaminen asiakaspalvelujärjestelmään. Kokonaisuuteen liittyy myös oleellisesti reaaliaikainen raportointi, jolla ohjataan asiakaspalveluorganisaation työtä. Pääset myös tutustumaan Carunan internet -palveluihin ja toimimaan jatkossa tämän alueen palvelupäällikön tukena ja varahenkilönä. Hakijan mielenkiinnosta ja osaamisesta riippuen toimenkuvaa voidaan laajentaa myös muilla ICT-palveluilla.

Tarjoamme

Tarjoamme tiimin, jossa on mukava tehdä töitä ja jossa kaikkien mielipiteitä kunnioitetaan.

Jos haluat tarttua mahdollisuuteen olla alan suunnannäyttäjä, on aika tulla Carunalle töihin jakamaan hyvää energiaa 1,5 miljoonalle suomalaiselle. Eikä hyvä jakamalla lopu, sillä työntekijämme ovat erityisen tyytyväisiä mm. hyvään työilmapiiriin, asiantunteviin tiimeihin, monipuolisiin työvälineisiin ja toimitiloihin, erinomaiseen työterveyshuoltoon, lastenhoitopalveluun ja siihen, että työaikajärjestelymme joustavat elämäntilanteesi mukaan. Meille työn ja vapaa-ajan tasapaino on tärkeää.

Pidämme huolen siitä, että voit kasvaa ammatillisesti. Jatkuvasti kehittyvässä joukossamme onkin jo 300 asiantuntijaa asiakaspalvelijoista sähköinsinööreihin. Hae meille töihin ja olet mukana kehittämässä tulevaisuuden suomalaista energiajärjestelmää.

Työympäristönäsi sinulla on Carunan ajanmukaiset toimitilat Espoon Leppävaarassa hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Odotamme

Odotamme sinulta kokemusta ICT -palveluhallinnan tehtävistä sekä ICT -palveluiden operointiin liittyvästä toimittajayhteistyöstä

Vahvuutena näemme vahvan omajohtamisen ja hyvät yhteistyötaidot niin kollegoiden kuin toimittajienkin kanssa. Kokemus asiakaspalvelutyöstä ja erityisesti sen johtamisesta auttaa ymmärtämään järjestelmän käyttäjien tarpeita. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelujärjestelmistä ei ole välttämätön mutta katsotaan eduksi.

Sinulla on tehtävään soveltuva tietotekniikan, tietoliikennetekniikan tai muun alan korkeakoulututkinto sekä hyvät tietotekniset valmiudet toimia erilaisten tietojärjestelmien kanssa. Tehtävässä menestymiseen vaikuttavat myös hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot.

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CVsi viimeistään 27.10.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa ICT-palveluhallintapäällikkö Mikko Horsmanheimo, p. 050 453 6397. Soittoajat to 15.10. klo 9-10, pe 16.10. 12-13 sekä ti 20.10. klo 10-11.