Netox on IT-palveluiden kokonaistuottaja, joka yhdistää IT-tukipalvelut, -tuotteet ja -erityisasiantuntijat erikoistuen kyberturvallisuuden ratkaisuihin. Toimimme asiakkaidemme luotettuna kumppanina ja olemme mukana tietohallintotyöskentelyssä asiakkaan oman henkilöstön kanssa. Yhdistämällä standardoidun palvelutuotannon ja ketterät menetelmät takaamme luotettavan ja yrityksen tarpeiden mukaisen kokonaisuuden.Netoxin palvelut perustuvat osaaviin ihmisiin, vahvoihin sertifioituihin toimintatapoihin ja testattuun teknologiaan – luovuutta unohtamatta.
Haemme asiakkaallemme Netox Oy:lle asiakaspalveluhenkistä osaajaa Service Desk -tehtäviin, monipuolisten IT-tuen tehtävien pariin Tampereelle. Valittava henkilö työllistyy suoraan asiakasyritykseen.
Etsimämme henkilö tulee työskentelemään Tampereella vastaten Netox Oy:n loppuasiakkaan IT-laitteiden ja järjestelmien käyttäjätuesta sekä toimivuudesta. Tulet työskentelemään Windows-työasemien ja oheislaitteiden (tulostimet, verkkolaitteet, AV-laitteet) sekä erilaisten ohjelmistojen parissa. Päivittäisessä työssäsi korostuvat loppuasiakkaan tietoteknisten ongelmien ratkominen, käyttäjien opastaminen sekä erilaiset asennustehtävät. Työ tehdään suurimmaksi osaksi lähitukityönä asiakkaiden toimipisteissä. Mahdollisesti myös etänä tehtävää ongelmanratkaisua Netoxin järjestelmillä.
Olet etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy aikaisempaa kokemusta IT-lähituen tehtävistä ja sinulla on aitoa kiinnostusta teknisten ongelmien ratkaisemiseen. Tartut asioihin oma-aloitteisesti ja innokkaasti, ja saatat työtehtäväsi pitkäjänteisesti loppuun saakka. Tulet tekemään töitä ihmisten parissa ja sen takia toivommekin, että olet helposti lähestyttävä ja omaat hyvät vuorovaikutustaidot. Toivomme myös, että sinulta löytyy tietynlaista can do -asennetta ja näet vastaantulevat haasteet mahdollisuuksina uuden oppimiselle.
Toivomme sinulta:
- Soveltuvaa koulutusta IT-alalta
- Koneasennusten tuntemusta
- Windows-käyttöjärjestelmien ja Office 365-paketin hallintaa
- Tuntemusta työasemien lisälaitteista esim. tulostimet ja verkkolaitteet
- Työasemaympäristön ongelmanselvitystaitoja
- Verkkolaiteasennuksien hallintaa
- Kokemusta AD-käyttäjähallinnasta
- Luovaa ongelmanratkaisutaitoa ja oma-aloitteisuutta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Aikaisempaa kokemusta vastaavista työtehtävistä
- Linux osaaminen (työasemaympäristöt ja palvelimet)
- Palvelimienhallinnan osaaminen
- Google-ympäristöjen tuntemus
- ServiceNow – tikettijärjestelmän tuntemus
Tarjoamme:
Aidon mahdollisuuden kehittyä työuralla ja syventää IT-alan osaamista kasvavassa yrityksessä. Pääset tekemään monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä IT-tuen parissa. Vakituisen työn ja arkipäiviin sijoittuvat työajat, lähtökohtaisesti toimistotyöaikojen puitteisiin. Työt alkavat heti oikean henkilön löydyttyä. Työ on kokopäiväinen, 37,5h/vko.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi meille mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajalla! Tehtävää alkaa sopimuksen mukaan, heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Jennika Lahti, puh. 050 435 6653 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi