Huoltokoordinaattori
Sick Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020

Haemme nyt Sickin yhdeksänhenkiseen huoltotiimiin

HUOLTOKOORDINAATTORIA 

uuteen tehtävään. Työ on aluksi määräaikainen vuoden 2020 loppuun asti mutta vakinaistetaan myöhemmin.

Tarjolla on erittäin monipuolinen rooli osana suuren kansainvälisen yrityksen pientä joustavaa LifeTime Services- tiimiä. Huoltokoordinaattorin arki on yhdistelmä tilauskäsittelyä,  yhteydenpitoa yhteistyökumppaneiden ja alihankkijoiden kanssa, komponentti- ja varastotilauksia ja muita projektin hallinnollisia tehtäviä.

Huoltokoordinaattori vahvistaa huolto- ja projektitoimeksiannot, järjestää työlupa-asiat sekä auttaa dokumentoinnissa. Lisäksi työnkuvaan kuuluu huollon koordinointi ja tuntikirjanpito, laskutus sekä osaston sähköpostitilin pääkäyttäjyys. 

Koulutustaustasi antaa eväät tehtävässä menestymiselle ja kokemus vastaavista tehtävistä on suuri etu. Aiempi kokemus SAPista helpottaisi perehdytystä ja työnkuvan haltuunottoa. Haemme tehtävään englanninkielentaitoista ja järjestelmäorientoitunutta tiimin jäsentä. 

SICKin yrityskulttuurin keskiössä on asiakaspalvelu ja ihminen, ja siksi odotamme hyviä yhteistyötaitoja ja auttamisen asennetta. Toivomme, että sinulla reipas ja toimeen tarttuva työote.

Työpaikka sijaitsee Vantaalla moderneissa ja viihtyisissä työtiloissa.

Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Edistämme hakuprosessia ja käsittelemme hakemuksia aktiivisesti, joten hae viivytyksettä alla olevasta linkistä. Liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi. 

Ota yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää! 

Rekrytointia hoitaa Businessliken rekrytointikonsultti Eini Suominen 09 682 90 804 ja viikolla 8 seniorikonsultti Kristiina Palmu 09 682 90 805.

Tervetuloa SICKiin – odotamme hakemustasi!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot