(Poistunut julkaisusta)

Huoltokoordinaattori
Barona Teollisuus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.1.2020

Oletko asiakaspalveluhenkinen? Puhelin soi ja pitää puhua englantia > ”jees” vai ”apua, auttakaa”? Jos ”jees” ja sinulla on lisäksi hyvät it-taidot ja et pelkää ERP:iä tai Salesforcea, voit olla hakemamme henkilö!

Haemme huipputeknologiayritykseen Vantaalle huoltokoordinaattoria vuoden määräaikaiseen tehtävään, joka voi vakinaistua.

Huoltokoordinaattorina päätehtävänäsi on koordinoida huoltoon lähetettyjen laitteiden saapumista ja ohjautumista eteenpäin. Kirjaat kaikki vaiheet toiminnanohjausjärjestelmään sekä seuraat, että teknikot hoitavat oman osuutensa ja asia etenee laskutukseen. Vastaat myös asiakkaiden kyselyihin tai selvität heille vastauksia tai delegoit kysymykset eteenpäin. Lisäksi työpäivääsi voi kuulua muitakin, lähinnä hallinnollisia, tehtäviä tilanteen mukaan.

Jos siis olet asiakaspalveluhenkinen, pystyt ja haluat työskennellä englannin kielellä ja sinulla on hyvät it-taidot (ERP ja mielellään Salesforce, MS-Office), hae tehtävää heti!

Mahdollisuutesi tulla valituksi kasvavat huimasti, jos olet lisäksi työtavaltasi huolellinen ja asenteesi on ”kaveria ei jätetä pulaan” eli viihdyt myös tiimityössä.

Asiakasyrityksemme tarjoaa erityisesti huipputekniikasta kiinnostuneelle oivan mahdollisuuden päästä lähelle ainutlaatuisia laitteita ja toimintaa. Kaikkia voi kiinnostaa laadukas tekeminen, hyvä ilmapiiri ja mahdollisuus oppia ja kehittyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa Barona Engineering’iltä Kristiina Vormala (040 837 4019), parhaiten tavoitettavissa torstaisin klo 13-14.