Huollon asiakaspalvelija
Metroauto oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.8.2019

Herttoniemen autotalo siirtyi kesällä isompiin tiloihin ja nyt tarvitaan lisää tekijöitä. Haluaisitko sinä liittyä joukkoomme huollon asiakaspalvelutehtäviin?    

Huollon asiakaspalvelijan tehtävän tärkein tehtävä on huolehtia asiakkaistamme. Varaat asiakkaille aikoja niin puhelimitse, kuin sähköisiäkin kanavia pitkin. Vastaanotat huollon töitä sekä luovutat valmiit työt asiakkaille takaisin, vastaten toisinaan myös asiakkaiden teknisiin kysymyksiin. Lisäksi hoidat laskutusasioita sekä takuuhakemusten tekemisen.

Meille on tärkeää, että haluat aidosti onnistua päivittäisissä kohtaamisissa. Parhaiten huollon asiakaspalvelijan tehtävässä menestyykin henkilö, joka viihtyy erilaisten ihmisten kanssa sekä omaa hyvät vuorovaikutus- ja tiimitaidot. Onhan sinulla myös hyvät tietotekniset taidot sekä hyvä suullinen englannin kielen taito, sillä näitä taitoja tarvitset päivittäin. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa autoalan kokemusta, kiinnostus alaan on kuitenkin eduksi.    

Me tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn mukavien työkavereiden parissa. Sinulla on mahdollisuus kehittää omaa osaamista, mutta lisäksi pääset kehittämään koko Herttoniemen autotalon toimintaa. Työntekijöille tarjoamme liikuntaedun, sekä lounasedun. Autotaloissa on myös huvitoimikunnat, jotka järjestävät vuosittain mukavaa toimintaa. Voit lukea työntekijöistämme lisää www.metroauto.fi/rekry .   

Jos kiinnostuit, laita hakemusta tulemaan. Lisätietoja tehtävästä antaa Herttoniemen huoltopäällikkö Vesa Tuutti, puh. 010 615 7019.   Hakuaika päättyy 25.8.2019, mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. 

Työsuhteen alkupuolella on työhöntulotarkastus, johon sisältyy huumetesti.    

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1289789
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Vesa Tuutti, puh. 010 615 7019