(Poistunut julkaisusta)

HubSpot-konsultti
Advance B2B Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.5.2019

Advance B2B:n teknologia ja konsultointi -yksikkö kasvaa kohisten. Siksi etsimme nyt joukkoomme liiketoimintalähtöistä HubSpot-konsulttia ratkomaan mitä erilaisempien yritysten kasvuhaasteita.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että toimit asiakkaidemme luotettuna neuvonantajana siellä, missä liiketoiminta, markkinointi, myynti, IT ja HubSpot kohtaavat. Haussa on siis osaaja, joka uskaltaa sanoa näkemyksensä bisneksestä, mutta puhuu sujuvasti myös devaajaa.

Edellytämme:

  • Kokemusta liiketoiminnan, markkinoinnin, myynnin ja IT:n kanssa työskentelystä. Haemme siis tyyppiä, joka ymmärtää että markkinoinnin ja myynnin teknologioista ei ole mitään hyötyä, jos ne jäävät yhden yksikön omaksi pupeltamiseksi.
  • Ymmärrystä erilaisista liiketoiminta- ja myyntimalleista (jotta voit auttaa kaikenlaisia organisaatioita uuteen kasvuvauhtiin)
  • HubSpot Marketing Hub -tuotteen suvereenia hallintaa. Sinulla on kokemusta myös HubSpotin muista tuotteista (CRM & Sales Hub) tai olet valmis opettelemaan ne ensimetreillä. Sertifikaatit eivät sinällään ole mikään tae osaamisesta, mutta erinomaisella kandidaatilla on suoritettuna ainakin HubSpot Marketing Software Certification.
  • HTML- / CSS- / JS-osaamista (emme odota sinun olevan guru, mutta ymmärrät vähintään perusteet)
  • Ymmärrät, miten integraatiot esim. HubSpotin ja eri CRM-järjestelmien välillä kannattaa toteuttaa. Bonusta on, jos olet ollut rakentamassa tai suunnittelemassa integraatiota HubSpotin ja CRM:n välille.
  • Työskentelet sujuvasti englanniksi (osaat sekä puhua että kirjoittaa “kolmatta kotimaista”)

Arvostamme:

  • Itsenäisyyttä ja kykyä tehdä päätöksiä. Osaat työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä.
  • Ongelmanratkaisutaitoja tilanteessa kuin tilanteessa. Et mene sieltä missä aita on matalin, vaan haluat etsiä asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevan ratkaisun.
  • Paineensietokykyä (kyllä, arkemme on välillä hektistä ja ennalta-arvaamatonta)
  • Kokemusta digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueista: hakukonemarkkinoinnista, web-analytiikasta, sisältömarkkinoinnista ja/tai digitaalisesta mainonnasta.

Työtehtävät:

  • HubSpot-konsultti on osa teknologia- ja konsulttitiimiämme. Vastaat omien asiakkaidesi ja projektiesi onnistumisesta – siitä, että hommat hoituvat sovitusti ja asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä.
  • Olet lisäksi Advancen sisäinen super user ja superkonsulentti kaikille advancelaisille, jotka kaipaavat apua HubSpot-kysymyksissään.
  • Sinun ei tarvitse olla (vielä) kaiken kokenut kehäkettu. Kokemusvuosia enemmän arvostamme halua kehittyä joka päivä paremmaksi tekijäksi.
  • Mikä meissä on erityistä, eli mitä me tarjoamme vastineeksi sinulle?
  • Paikan markkinan bisnes- ja kasvukeskeisimmässä toimistossa
  • Vakituisen ja kokoaikaisen työsuhteen, joustavat työajat ja -tavat, sekä tietenkin vaativan ja vastuullisen tehtävän. Meillä ei tarvitse kysellä lupia etätöihin tai raportoida menemisiään kenellekään, kunhan työt tulevat tehdyksi.
  • Aktiivisen työyhteisön, jossa kukaan ei “ole vain töissä täällä”. Tulevien työkavereidesi arkeen voit tutustua mm. Instagramissa.

Millainen rekrytointiprosessi ja aikataulu meillä on?

Tavoitteenamme on rekrytoida uusi henkilö mahdollisimman nopeasti. Rekrytointiprosessiimme kuuluu 2–3 haastattelukierrosta, ennakkotehtävä sekä tulevan tiimin tapaaminen ennakkotehtävän esittelyn yhteydessä.

Miten haet?

Lähetä hakemuksesi tästä!

Lisätietoja antaa Mikko Seppä, mikko@advanceb2b.fi. Chattaa mikon kanssa tai varaa soittoaika drift.me/mikkoseppa

PS. Jos tämä työpaikka ei ole sinua varten, arvostamme suuresti, jos jaat tiedon paikasta omalle verkostollesi tai suoraan mielestäsi potentiaaliselle hakijalle. Kiitos!