(Poistunut julkaisusta)

HR Specialist
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.9.2020

Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Helsinkiin HR Specialistia, jolta löytyy kokemusta sisäisen henkilöstöhallinnon tehtävien hoidosta. Työ on määräaikainen ainakin vuoden kestävä vanhempainvapaan sijaisuus mahdollisuudella jatkolle.

HR Specialistina tehtäviisi kuuluu huolehtia jokaisen työntekijän tärkeiden työntekijätapahtumien kuten esim. työsopimuksen teon ja työn aloituksen sujuvasta toteutumisesta. Tehtävässä hallinnoit työsuhde-etuja ja toimit työterveyshuollon sekä ulkoistetun palkkahallinnon yhteyshenkilönä. Lisäksi mahdollistat työlläsi kaikkien työntekijöiden sujuvan ja helpon arjen pyörimisen auttamalla esihenkilöitä sekä työntekijöitä vastaamalla heidän HR:lle esittämiin kysymyksiin.

Tärkeimmät vaatimukset tehtävässä menestymiseksi ovat seuraavat:

Luonteeltasi olet oma-aloitteinen tekijä, joka pystyy työskentelemään järjestelmällisesti vaikka välillä viestejä sekä työpyyntöjä tulisi ovista ja ikkunoista.

Aikaisempi työkokemus sisäisessä HR:ssä työskentelystä, jota kautta muodostunut hyvä Suomen työlainsäädännön ja työehtosopimuskäytäntöjen tuntemus. Erityisesti MVL ja SEL työehtosopimusten osaamisesta on etua.

Työ pitää sisällään paljon eri sidosryhmien suuntaan viestintää ja työtä tehdään hyvin kansainvälisessä organisaatiossa osana pohjoismaalaista HR tiimiä. Näin ollen tehtävässä vaaditaan erinomaista suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa.

Hyvät Microsoft Officen (Excel, Word ja PowerPoint) käyttötaidot sillä tarvitset näitä erilaisten raporttien laatimisessa ja lukemisessa.

Muita tehtävää helpottavia taitoja tai kokemuksia ovat hyvä ruotsin kielen taito sekä aikaisempi kokemus työsuhdeautojen ja muiden työsuhde-etujen hallinnoinnista.

Tehtävä pyritään täyttämään mahdollisimman nopeasti niin, että työt alkaisivat viimeistään marraskuussa. Mikäli kiinnostuit, laita hakemuksesi tulemaan tai kysy tehtävästä lisää. Lisätietoja antaa Tomi Kolu, 040 640 3118, tomi.kolu@adecco.fi