HR- / PALKKA-ASSISTENTTI, Määräaikainen kokoaikainen
Swissport Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2020

 

Haemme Helsinki-Vantaan lentoasemalle työstään innostunutta ja positiivisella otteella työskentelevää HR-/Palkka-assistenttia äitiyslomasijaisuuteen. 

Tehtävä

Swissportin HR- ja Palkka-assistenttina pääset osallistumaan kokonaisvaltaisesti työsuhteen elinkaaren eri prosesseihin sekä palkanlaskennan työvaiheisiin.

Tehtävässäsi onnistumiseen tarvitset aiempaa kokemusta henkilöstöhallinnon ja palkkahallinnon tehtävistä, sillä työhön kuuluu mm. seuraavia asioita:

  • Työsuhde- sekä palkka-asiat
  • Palkanlaskennan aineiston valmistelu ja palkanlaskenta
  • Työsopimusten laatiminen sekä henkilöstö- ja palkkajärjestelmien tietojen ylläpito
  • Yhteistyökumppaneiden sähköisten järjestelmien käyttäminen ja tietojen ylläpito
  • Erilaisten henkilöstö- ja palkkahallinnon raporttien tekeminen
  • Henkilökorttien, kulkuoikeuksien ja lupien ylläpito
  • Perhe-, opinto- ja vuorotteluvapaa-asioiden hoitaminen
  • Työ- ja palkkatodistusten laatiminen

Näiden tehtävien lisäksi pääset tarttumaan muihinkin HR tehtäviin kiinnostuksesi ja kokemuksesi mukaisesti, esimerkiksi avustamaan sisäisessä viestinnässä tai perehdytyksessä. Toivommekin, että sinulla on kiinnostusta laajentaa osaamistasi henkilöstöhallinnon eri prosesseihin ja että koulutustaustasi tukee tätä.

Sinulta toivomme

Olet tarkka, oma-aloitteinen ja ymmärrät henkilöstöasioiden luottamuksellisuuden. Muiden kanssa työskentely ja palvelualttius on luontaista sinulle, sillä henkilöstöosasto tekee yhteistyötä ja tuottaa sisäisiä palveluita muulle organisaatiolle. Nautit siitä, että välillä on kiireistä ja pääset käyttämään kykyäsi priorisoida asioita. Olet halukas tarttumaan erilaisiin tehtäviin ja oppimaan uutta. Organisaatiomme on kansainvälinen, joten työssäsi tarvitset sujuvaa englannin kielen taitoa. 

Käytät sujuvasti MS Office ohjelmia ja osaat tuottaa erilaisia raportteja yrityksen tarpeisiin. Aikaisempi kokemus Mepco HR järjestelmästä edesauttaa tehtävässä menestymisessä, mutta tarvittaessa koulutamme sinut järjestelmiimme.

Tehtävä on kokoaikaista ja äitiyslomasijaisuuden työsuhteen kesto on suunniteltu alustavasti keväälle 2021 asti. Koulutus tehtävään aloitetaan maaliskuun 2020 aikana. 

Huomioithan että sinulla tulee olla nuhteeton tausta - lentokentällä työskentely edellyttää viranomaisten tekemän suppean turvallisuusselvityksen läpäisyä.

Swissport tarjoaa sinulle

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen työn sekä mahdollisuuden kehittyä kasvavassa yrityksessä
  • Vaihtelevat työtehtävät
  • Joustavan työajan
  • Työsuhde-etuja, esimerkiksi mahdollisuuksia oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen
  • Avoimen työskentelykulttuurin ja huumorintajuisen työyhteisön

 

Etsitkö uusia haasteita?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kera mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 26.1.2020.

Aloitamme hakemusten käsittelyn heti ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

 

Lisätietoja tehtävästä:

Outi Laitinen

Head of HRA

outi.laitinen@swissport.com

+358447993611

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1330250
  • Tehtäväalue: Henkilöstöhallinto/rekrytointi
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Outi Laitinen (outi.laitinen (a) swissport.com)
  • Puhelin: +358447993611
  • Sijainti: Vantaa, Uusimaa