(Poistunut julkaisusta)

HR-osaaja
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018

Haemme henkilöstöpalvelut -yksikköömme

HR-osaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Aloitus mahdollisimman pian ja määräaikaisuuden kesto 31.7.2019 asti.

Työnkuvaasi kuuluu monipuolinen palkkahallinnon ja työsuhdeasioiden kokonaisuus HR-tiimissämme. Toimit asiakaslähtöisesti ja innostuneesti esimiesten sekä henkilöstön tukena yksikkömme HR-prosesseja arjessa toteuttaen. Arvostamme aiempaa kokemusta palkkahallinnon tehtävistä ja palkanlaskennan rutiineista. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat mm. henkilö- ja työsuhdetietojen ylläpito, HR-ohjeistukset ja viestintä sekä muut avustavat tehtävät.

Olet yhteistyökykyinen ja palveluhenkinen tiimipelaaja ja hoidat työsi huolellisesti ja vastuullisesti. Tartut innolla sekä uusiin että rutiinitehtäviin arjen muuttuvissa tilanteissa. Sinulla on asiakaspalveluhenkinen ja tarkka työote, hyvät viestinnälliset valmiudet ja palvelet sisäisiä asiakkaitamme tarpeen mukaan myös englanniksi. Koulutustaustasi voi olla tradenomi tai vastaava. Kokemus aiemmista vastaavista HR-tehtävistä on eduksi.

Haaga-Heliassa työskentelet kansainvälisessä toimintaympäristössä ja lukeudut motivoituneiden ja sitoutuneiden huippuosaajiemme joukkoon. Panostamme vahvasti henkilöstömme osaamisen kehittämiseen ja hyvinvointiin. Roolisi kautta osallistut myös ammattikorkeakoulumme dynaamiseen kehittämiseen. Työsuhteen ehtojen osalta noudatamme yksityistä opetusalaa koskevaa työehtosopimusta.

Lisätietoja tehtävästä antaa HR-asiantuntija Satu Koskela, puh. +358 40 488 7198, ti 3.7. ja ke 4.7. klo 14 – 15.

Hakuaika: 2.7. – 31.7.2018