HR-koordinaattori
Taaleri Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.12.2019

Konsernimme kasvaessa olemme perustaneet uuden HR-koordinaattorin tehtävän. Työtehtävä on monipuolinen ja keskeiset työtehtävät liittyvät työsuhteen elinkaaren eri osa-alueisiin. Tehtävien pääpaino on admin-puolella, mutta HR-prosessien kehittäminen ja tehostaminen kuuluvat yhtä lailla toimenkuvaan. Toimit palkkayhteyshenkilönä, huolehdit työ- ja muista sopimuksista, koordinoit työsuhde-etuja, ylläpidät ja kehität HR-järjestelmää ja huolehdit osaltasi HR-viestinnästä. Osallistut myös rekrytointeihin julkaisemalla ilmoituksia, osallistumalla someviestintään ja koordinoimalla itse hakuprosessia. Tehtäviin kuuluu myös perehdytysten organisointi. Tehtäviäsi voidaan muokata omien vahvuusalueittesi mukaisesti ja pääset kehittämään HR-prosesseja kuten mm. rekrytointia, perehdytystä ja palkitsemista. Tehtävässäsi toimit tiiviisti henkilöstöpäällikön työparina. 

Sinulla on mielellään muutaman vuoden kokemus monipuolisista HR-töistä. Viihdyt erityisesti admin – ja työsuhdeasioiden parissa sekä haluat kehittää prosesseja ja järjestelmiä sekä kouluttaa. Nautit siitä, että voit tehdä erityyppisiä tehtäviä. Olet luotettava, sosiaalinen, tiimihenkinen ja langat pysyvät käsissä kiireenkin keskellä. Haluat saada asioita aikaan ja pysyt aikataulussa. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Mepco –järjestelmän tuntemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle kasvuyrityksen vauhdikkaan yrityskulttuurin ja laaja-alaiset tehtävät. Pääset mukaan luomaan ja kehittämään Taalerin HR-käytänteitä – yhdessä meidän muiden taalerilaisten kanssa. Innostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöpäällikkö Ann-Sofi Reims, p. 050 344 7400, ke 4.12. klo 9.00-10.00 ja ke 11.12. klo 14.00-15.00. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään ma 16.12.2019 oheisen linkin kautta.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot