(Poistunut julkaisusta)

HR-koordinaattori Tampereelle
SOL Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.9.2017
Olemme SOL Henkilöstöpalvelut Oy, luotettava ja varma työnantaja. Tarjoamme työpaikkoja: mm. rakentamisen-, logistiikan-, teollisuuden-, sosiaali- ja terveysalalle sekä hotelli ja ravintolan- ja kaupan alalle. Panostamme palveluosaajiemme työhyvinvointiin kaikilla toiminnan tasoilla ja vaalimme hyvää työilmapiiriä. Toimimme valtakunnallisesti lähellä sinua. Kuulumme SOL-konserniin. SOL on kansainvälisesti toimiva suomalainen perheyritys ja työllistää yli 13 000 aurinkoista SOLilaista.

Etsimme TAMPEREEN toimipisteeseemme

HR-KOORDINAATTORIA

vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Työtehtäviisi kuuluvat mm. haastatteluiden buukkaus, työntekijöiden haastattelut, työsuhteen ylläpidolliset tehtävät sekä muut toimistotyöt.

Toivomme Sinulta aktiivista ja positiivista työskentelyotetta, hyvää organisointikykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä, tiimityöskentelytaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä sosiaalisia taitoja. Tarjoamme sinulle haastavan ja palkitsevan työn nousujohteisessa ja vakavaraisessa yrityksessä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

- Alalle soveltuvaa, vähintään ammattikorkeakoulutasoista
tutkintoa
- Kokemusta toimistotyöstä (kokemus HR-alan työtehtävistä on
etu)
- Ymmärrystä työlainsäädännöstä ja työsuhdeasioista
- Erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
- Hyvää suomen – ja englannin kielen taitoa

Iloinen työn tekeminen ja kannustava yhteistyöhenkinen ilmapiiri ovat meille SOL:ssa tärkeitä. Seuraamme säännöllisesti henkilöstön työtyytyväisyyttä Ilopuntari-kyselyn avulla ja kehitämme toimintaamme saamamme palautteen avulla. Iloisen työyhteisön lisäksi tarjoamme mahdollisuuden kouluttautumiseen ja ammattitaidon kehittämiseen.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi pian, kuitenkin viimeistään 30.9.2017. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla.

Lisätiedot: noora.partala@sol.fi