(Poistunut julkaisusta)

Hr-koordinaattori Opteamin myyntipalveluun
Opteam

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2018

Haemme HR-KOORDINAATTORIA vakituiseen työsuhteeseen Opteamin Tampereen toimistolle.

Tässä tehtävässä työskentelet myyntipalvelussamme asiakaspalvelijana, työvuoroasioiden ehtymättömänä tietopankkina sekä tehokkaana tekijöiden ja töiden yhdistäjänä. Puhelin ja toiminnanohjausjärjestelmämme ovat tärkeimmät työkalusi, ja asiakkaiden työvuorotilausten vastaanottaminen, sopivimman tekijän etsiminen vuoroon, työntekijöiden kyselyihin vastaaminen sekä ylipäänsä kaiken kattava työvuoroihin liittyvä koordinointi ovat päiviesi ydintä. Tullessasi meille töihin voit olla varma, että tekemistä riittää!

Meidän tiimissämme pärjää tyyppi, jolta löytyy tarmoa töihin tarttumiseen, sinnikkyyttä ja loistavaa paineensietokykyä. Olet asiakkaan paras kaveri, joka viestii positiivisen asiallisella otteella niin yritysasiakkaiden kuin työntekijöidenkin suuntaan. Myyntipalvelun muu tiimi toimii tehtävässä tukenasi, mutta työ vaatii nopeita itsenäisiä päätöksiä ja kykyä ohjata asiakkaita ja työntekijöitä. Siksi on tärkeää, että pystyt pitämään homman määrätietoisesti kasassa myös työvuorovyöryjen ja puhelutulvien keskellä. Lisäksi edellytämme sinulta huumorintajua, sillä ihan tosikkona ei tässä tiimissä pärjää! Edellytämme myös valmiutta työskennellä viikonloppuisin.

Edellä mainittujen ominaisuuksien ohella arvostamme kokemusta HoReCa:n toimialalta sekä alalle sopivaa koulutusta. Aikaisempi kokemus asiakaslähtöisestä puhelintyöskentelystä sekä henkilöstöpalvelualalta katsotaan eduksi.

Tule osaksi Opteamin loistavaa tiimiä kasvavalle ja dynaamiselle henkilöstöpalvelualalle, hae paikkaa heti!

Lisätietoja tehtävästä antaa Sini Korpeinen, puh: 010 8500 800 e-mail: sini.korpeinen@opteam.fi