(Poistunut julkaisusta)

HR-koordinaattori, Barona Service Center
Barona Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.8.2020

Barona Asiakaspalveluratkaisut liiketoiminnan HR tiimi etsii uutta työkaveria Helsinkiin. Meillä on vakituinen paikka tarjolla HR generalistille, joka haluaa olla mukana rakentamassa hyvää työntekijäkokemusta henkilöstöllemme.

Barona Palvelukeskus liiketoimintaan kuuluu 9 asiakaspalvelukeskusta Suomessa, Espanjassa, Puolassa ja Ruotsissa. Palvelukeskuksissamme työskentelee noin 800 asiakaspalvelun, myynnin ja IT tuen huippuammattilaista baronalaisten ryhmäesimiesten ohjauksessa. HR tiimimme tukee johtoa ja esimiehiä henkilöstön työsuhde-elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lisäksi kehitämme ketterästi henkilöstöhallinnon käytäntöjämme ja toimintamallejamme yhteistyössä liiketoiminnan kanssa. Tavoitteemme on toimia hyvällä fiiliksellä ja mahdollisimman lähellä asiakaskuntaamme.

Monipuolisuus, asiakaspalveluhenkisyys ja halu oppia uutta auttavat menestymään tehtävässä

HR koordinaattorina olet ensisijainen HR tuki Suomessa toimivien palvelukeskusten johdolle ja esimiehille. Päivittäisen työsuhdeneuvonnan ja esimiestuen lisäksi tehtäviisi kuuluvat HR vuosikellon asiat, määritellyt kehitysprojektit sekä osaamisen kehittämisen tehtävät. Päiväsi ovat vaihtelevia. Ne voivat sisältää esimerkiksi esimiessparrausta, intranet viestintää, ohjeiden dokumentointia, työterveysyhteistyötä, verkkokurssin rakentamista tai HR työkalun pääkäyttäjänä toimimista. HR tiimimme on kansainvälinen, joten pääset myös osallistumaan kansainvälisiin yhteistyöprojekteihin ja kehittämistehtäviin.

Toivomme sinulta

• vähintään 5 vuoden työhistoriaa monipuolisista HR tehtävistä, mieluiten kansainvälisestä asiantuntija- tai palveluorganisaatiosta.

• tehtävään soveltuva korkeakoulututkintoa

• Suomen työnlainsäädännön tuntemusta ja työehtosopimusten tulkintaosaamista. Ja sitä mitä et vielä tiedä tai osaa, sen selvität rohkeasti.

• osaamisen kehittämisen, verkko-oppimisen ja oppimissisältöjen kehittämiskokemusta

• aktiivista ja myönteistä työotetta. Tartut innokkaasti toimeen myös sinulle uusissa tilanteissa, pyrit ratkaisemaan haasteita ja haluat aina oppia uutta.

• pystyt työskentelemään sekä suullisesti että kirjallisesti suomen, englannin ja ruotsin kielellä.

• hyviä tietoteknisiä taitoja. Et pelkää uusien järjestelmien, työkalujen ja toimintatapojen oppimista.

Uskomme yhdessä tekeminen voimaan

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän alati kehittyvässä työympäristössä, sekä kokeneet kollegat onnistumisesi tueksi. Meillä tehdään töitä hyvällä sykkeellä, oppivalla asenteella ja ilman turhaa pönötystä. Modernit toimistotilamme sijaitsevat Helsingin rautatieaseman kupeessa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Etätyö on osa arkeamme, ja käytössämme onkin modernit etätyökalut. Tehtävä edellyttää satunnaista matkustamista pääasiassa kotimaassa.

Kiinnostuitko?

Jos vastasit kyllä, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen jo tänään sillä täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa HR tiimin esimies, Pia Tuominen, sähköpostitse pia.tuominen@barona.fi tai puhelimitse 040 560 0218 pe 14.8. klo 10-11 ja pe 21.8. klo 11-12.