(Poistunut julkaisusta)

HR-järjestelmäratkaisun omistaja
Transval Henkilöstöpalvelut

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.2.2021

HR-järjestelmäratkaisun omistaja

Tule meille töihin!

Haemme nyt joukkoomme HR-järjestelmien ja palkkahallinnon prosessien syväosaajaa! Tuleva tiimikaverimme ottaa haltuun Mepco-palkanlaskentajärjestelmän sekä Likeit HR- ja työaikajärjestelmän ja vastaa niiden toimivuudesta yhdessä ja erikseen. Vastaat myös järjestelmien kehittämisestä ja niiden hyödynnettävyydestä yhteistyössä HR-, ICT- ja palkkahallinnon kollegojen kanssa, kuin myös liiketoiminnan kanssa.

Tehtävän päävastuualueet ovat

  • Palkanlaskentaan ja työajan seurantaan liittyvät TES-tulkinnat ja määritelmät järjestelmissä
  • Vastuu palkanlaskenta- ja HR-järjestelmien määrityksestä ja kehityksestä palkanlaskentaprosessin oikeellisuuden varmistamiseksi
  • HR- ja palkanlaskentaprosessien uudistaminen ja käyttöönoton tukeminen
  • HR-mittareiden ja raportoinnin omistajuus, HR-raportoinnin määritys ja tuottaminen

Tehtävässä menestyminen edellyttää Mepco-järjestelmän ja Excelin vahvaa osaamista, palkanlaskennan kokonaisuuden ymmärrystä sekä eri TESien tulkintataitoja liittyen palkanlaskentaan ja työajan seurantaan. Myös rohkea ja näppärä ote järjestelmien käyttämiseen, käyttöliittymien ymmärrys ja osaamisen jakaminen ovat avaimet menestykseen tässä tehtävässä.

Arvostamme

  • Soveltuvaa AMK- tai korkeakoulutukintoa
  • Min. 5 vuotta  työkokemustaustaa mieluiten tuotanto-organisaation palkkahallinnosta ja työajanseurannasta
  • Työehtosopimusten soveltamistaitoa palkanlaskennan ja työajanseurannan kysymyksiin
  • Monipuolista TES osaamista, mm. kaupan, puusepänteollisuuden ja huolinta-alan TES
  • Kokemusta ja näkemystä liiketoimintalähtöisen HR-työn raportoinnista ja avainmittareista
  • Excelin sujuvaa käyttöä
  • Kykyä viestiä ymmärrettävästi erilaisille sidosryhmille
  • Itseohjautuvaa, ratkaisukeskeistä työskentelyotetta
  • Suomen- ja englannin kielen taitoa
  • Yhteistyökykyä ja palvelualttiutta, meillä #asenneratkaisee
  • Likeit ja Power Bi tuntemus on plussaa!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän Suomen suurimman ulkoistuslogistiikan toimijan palveluksessa osana innostavaa ja osaavaa työyhteisöä ja yhtiömme kasvutarinaa. Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen. Lähetä hakemuksesi viimeistään 28.2.2021 oheisen linkin kautta. Emme aikaile sopivan henkilön rekrytoinnissa, joten hae jo tänään, aloitamme haastattelut hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä:
Tuija Kauria puh. 050 348 7215 parhaiten tavoitettavissa puhelimitse perjantaina 19.2. klo 14-15 ja maanantaina 22.2.klo 15-16.

Ota rohkeasti yhteyttä, kerromme tehtävästä mielellämme lisää!

Transval on Suomen markkinajohtaja ja edelläkävijä ulkoistuslogistiikassa. Yli 500 yritysasiakastamme Suomessa ja Baltian maissa on luottanut tuotantonsa tai osan siitä meidän vastuullemme asiakkaan omassa tilassa, esimerkiksi varastossa, terminaalissa, tehtaassa, teollisuuden tuotantolaitoksessa ja kaupoissa/myymälöissä. Meillä on 350 000 neliömetriä omaa, turvallista ja sertifioitua, 100 % hiilineutraalia varastointitilaa. Muutamme asiakkaidemme logistiikan kiinteitä kuluja muuttuviksi kustannuksiksi ja tarjoamme skaalautuvuutta, joustavuutta, jatkuvaa kehittämistä sekä kustannussäästöjä. Logistiikkaosaamista on kertynyt yli 26 vuotta ja meitä transvalilaisia on lähes 5 000. Palvelumme kattavat 100 % hiilineutraalisti toimitusketjuratkaisut kuljettamisesta varastointiin sekä asiakkaiden tiloissa tapahtuvat sisälogistiikan ratkaisut ja logistiikan ammattiosaajien henkilöstöpalvelut. Tytäryhtiömme KV Turva palvelee kaupan alaa etämonitoroinnissa, hävikinhallinnassa ja turvamyyjäpalvelulla. Transval on Posti Groupin 100 % omistama yhtiö. Transval.fi 

 


Ota yhteyttä:

Sähköposti: rekrytointi@transval.fi Sijainti: Postintaival 7 A