(Poistunut julkaisusta)

HR- ja talousassistentti
Lexia Asianajotoimisto

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2019

Oletko pro ja rento?

Olet jo kerryttänyt jonkin verran kokemusta HR:n ja taloushallinnon tehtävistä. Sinulta löytyy oikea draivi, joka tarkoittaa meillä Lexiassa oma-aloitteisuutta, kykyä monen langan pitämiseen käsissä samaan aikaan, tiimityötaitoja, vastuun ottamista, positiivista asennetta sekä halua kehittää Lexiaa omalla työllään.

Toimenkuvaasi kuuluu HR:n ja talouden tehtäviä kuten osto- ja kululaskut, laskutus, palkkayhteyshenkilönä toimiminen, HR-järjestelmän päivittäminen, etujen hallinnointi ja raportointi.

Toivomme, että sinulla on:

  • sopiva koulutustausta (esim. tradenomi)
  • kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja palkanlaskennan yhteyshenkilönä toimimisesta
  • täsmällisyyttä ja numerotarkkuutta
  • erinomaiset tiimityöskentelytaidot
  • kyky toimia ajoittain myös kiireen keskellä
  • joustava ja asiakaslähtöinen asenne
  • kyky itsenäiseen työskentelyyn
  • hyvät MS Office- ja erityisesti Excel-taidot

Jos olet, saatat olla uusi lexialainen.

Kehität kanssamme tulevaisuuden asianajotoimiston menestystarinaa, ja me autamme sinua menestymään omassa roolissasi. Tarjoamme myös kilpailukykyiset työsuhde-edut. Joa tämä kuulostaa sinun uudelta työltäsi, lähetä hakemus ja CV palkkatoiveineen viimeistään 4.8.2019 mennessä osoitteeseen rekry@lexia.fi.

Työ on määräaikainen 31.5.2020 asti ja alkaa viimeistään syyskuussa. Aloitamme haastattelut lomien jälkeen elokuun alkupuolella. Lisätietoja tehtävästä antaa 9.-19.7.2019 välisenä aikana Controller Arja Myllymäki, puh. 040 722 8022 ja 1.-2.8.2019 välisenä aikana Chief Happiness Officer Heidi Niemi, puh. 040 141 6697.