(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti
Helsingin Kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.1.2021

Tehtävän kuvaus

Tule tekemään merkityksellistä työtä kaupunkiympäristön toimialalle!

Haemme innostunutta ja energistä HR-assistenttia monipuolisiin henkilöstöhallinnon tehtäviin.

Toimit esihenkilöidemme päivittäisen työn tukena HR-asioiden valmistelussa ja päätöksenteossa osana moniammatillista ja kokenutta HR-tiimiä.

Tehtäviisi kuuluu mm.:
- esihenkilöiden neuvominen ja ohjaaminen palvelussuhdeasioissa (HR-helpdesk)
- HR-prosesseissa avustaminen (mm. rekrytointi, osaamisen kehittäminen ja raportointi)
- päätöksenteon valmistelussa avustaminen, esimerkiksi päätösten pohjatietojen esivalmistelu sekä päätösten arkistointi
- palvelussuhdeasioissa kuten työsopimusten ja viranhoitomääräysten valmistelussa avustaminen
- HR-järjestelmiin liittyvä neuvonta ja tuki, erityisesti koulutus- ja osaamistietojen tallentaminen, ylläpito ja neuvonta

Toivomme sinulta kokemusta ja osaamista HR-tehtävistä. Sinulla on positiivinen, palvelualtis ja kehitysmyönteinen asenne sekä hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työssäsi tarvitset oma-aloitteisuutta, tarkkuutta, Excel-osaamista ja hyvää organisointikykyä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän sekä hyvät ammatilliset kehittymismahdollisuudet. Työskentelemme uusissa toimitiloissa, jotka tarjoavat työlle viihtyisän ja monipuolisen ympäristön erittäin hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä Kalasatamassa.

Edistämme henkilöstömme työhyvinvointia ja kannustavaa palkitsemista.

Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva toisen asteen tutkinto, esim. merkonomi. Työsuhteen aloitus sopimuksen mukaan.

Sopimusala

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Lisätietoja tehtävästä antaa

Henkilöstösuunnittelupäällikkö Tuija Hulkkonen, puh. 040 336 1323 (ti 19.1. klo 14-15), etunimi.sukunimi@hel.fi tai johtava henkilöstöasiantuntija Maiju Väntti, puh. 040 651 7279 (to 21.1. klo 10-12), etunimi.sukunimi@hel.fi

Lisätietoa

https://www.hel.fi/kaupunkiymparisto