HR Assistentti
F9 DISTRIBUTION Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.1.2020

Etsimme Tampereelle HR-assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi. 
Toimit henkilöstöpäällikön oikeana kätenä hoitaen mm. työsuhteen elinkaareen liittyviä tehtäviä rekrytoinnista lähtien. Lisäksi pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluu mm:

  • Yrityksen somekanavien ylläpito ja päivittäminen
  • Palkka-, loma- ja sairauspoissaoloasioiden raportointi
  • Henkilöstötapahtumien sekä koulutusten suunnittelu ja järjestäminen
  • Työajanseurannan sekä HR-järjestelmän ylläpito
  • Päivittäisten työsuhdeasioiden hoito

Odotamme sinulta:

  • Oma-aloitteisuutta ja aktiivista otetta työntekoon sekä motivaatiota hoitaa myös rutiinitehtäviä
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja/tai työkokemusta alalta
  • Organisointikykyä ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Positiivista ja reipasta palveluasennetta sekä sopeutumiskykyä muuttuviin tilanteisiin
  • Hyviä suullisia ja kirjallisia kommunikointitaitoja
  • Kaupan alan TES-osaamista

Tarjoamme sinulle upean mahdollisuuden tutustua kasvavan yrityksen eri henkilöstöprosesseihin sekä päästä kehittämään toimintaamme.

Lisätietoja tehtävästä: HR Manager Päivi Nurminen 045 118 0550. Soittoajat: to 23.1. klo 13-14 ja ke 29.1. klo 10-11.

Lähetä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen 2.2.2020 mennessä osoitteeseen hakemukset@f9.fi. Kirjoitathan viestisi aihe-kenttään hakemasi tehtävän tehtävänimikkeen.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot