(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2019

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi

HR-ASSISTENTTIA

Oletko HR-alasta kiinnostunut reipas ja itseohjautuva tyyppi? Haluatko mukaan vuoden parhaaksi osastoksi Lidlin sisäisellä äänestyksellä valittuun porukkaan? Etsimme sinua, HR-assistentti!

Henkilöstön kehittämisosastomme vastaa Lidlin osaamisen kehittämisen ja työhyvinvoinnin toimintamalleista sekä niiden kehittämisestä. HR-assistenttina työskentelet henkilöstöosaston viisihenkisessä osaamisen kehittämisen tiimissä Espoon Niittykummun pääkonttorillamme. Tiimin ydintehtäviin kuuluvat Talent Management -prosessi, erilaiset koulutukset, kansainväliset ohjelmat ja erilaiset osaamisen kehittämisen projektit.

Tässä mielenkiintoisessa tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisten osaamisen kehittämisen prosessien ja järjestelmien parissa ja tutustu­maan kattavasti kansainvälisen organisaatiomme henkilöstöasioihin. HR-assistenttina vastaat mm. koulutusten, valmennusten ja perehdytysten koordinoinnista, käytännön järjestelyistä sekä raportoinnista. Tehtäviisi kuuluu myös henkilöstön kehittämiseen liittyvien HR-järjestelmien ylläpito ja hallinnointi sekä sisällön laatiminen ja päivittäminen sisäisiin kanaviimme. Tartut joustavalla, järjestelmällisellä ja itseohjautuvalla otteellasi tehtävään kuin tehtävään, ja sinulla riittää motivaatiota hoitaa myös rutiininomaisia hommia. Aktiivisella ja oma-aloitteisella asenteellasi tuet tiimiäsi myös muissa päivittäisissä tehtävissä ja projekteissa.

Odotamme paljon…

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja jonkin verran aiempaa työkokemusta – olet opiskellut esimerkiksi kaupallista alaa ja päässyt mahdollisesti jo näyttämään kyntesi HR-alan tehtävissä
  • Kiinnostusta HR-alaa kohtaan – tiedät jo, mistä HR:ssä on kyse; olet innokas oppimaan lisää ja kasvamaan HR-ammattilaiseksi
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely ja muiden tukeminen on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietotekniikka- ja tietojenkäsittelytaitoja – uusien järjestelmien oppiminen motivoi sinua ja sujuu sinulta vaivatta
  • Halua tarttua erilaisiin tilanteisiin ja haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi, ja hoidat erityyppisiä työtehtäviä ripeästi myös itsenäisesti
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa – ilahdumme erityisesti myös saksan kielen osaamisesta

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuurirahaa sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain yli 2 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Liukuvat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 18.2.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! HR Team Leader Ina Alatalo (puh. 09 2345 6717) vastaa ilomielin kysymyksiisi keskiviikkona 13.2. klo 15-17.