(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti
Kirkon Ulkomaanapu

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.2.2018

Oletko monipuolinen HR-osaaja? Meillä vastaat itsenäisesti työsuhteeseen liittyvien tietojen ylläpidosta sekä työsopimusten valmistelusta. Avustat sekä kotimaassa toimivien että ulkomaille lähetettävien työntekijöiden henkilöstö-asioiden hoidossa ja toimit työterveyshuollon ja vakuutusyhtiön yhteyshenkilönä. Osallistut työparina palkanlaskentaan sekä henkilöstöraportointiin. Pidät asiakkaamme ja sidosryhmämme ajan tasalla aktiivisella yhteydenpidolla ja tiedotat ajankohtaisista henkilöstöasioista intranetissä. Tule osaksi 11 henkilön Henkilöstö- ja hallinto-osastoamme! 

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus sekä aikaisempaa kokemusta henkilöstöasioiden hoitamisesta. Tunnet henkilöstöhallinnon perusasiat, kuten työlainsäädännön ja TES:n käytön. Työskentely kansainvälisessä organisaa-tiossa ja kokemus palkkahallinnosta katsotaan eduksi. Olet tarkka ja järjestelmällinen sekä toimit ennakoiden ja joustavasti muuttuvissa tilanteissa. Osaat käyttää monipuolisesti ja sujuvasti mm. Office ohjelmia ja tunnet HR-järjestelmien toimintaa. Käytössämme ovat Mepco HRM, Tiima Työaika ja LAURA. Kommunikoit sujuvasti suomen lisäksi myös englanniksi. Hoidat tehtäväalueesi rutiinityöt ja käsittelet luottamuksellisia tietoja laadukkaasti ja ammattiylpeydellä. Pidät asiakaspalvelusta ja annat oman panoksesi yhteisten tavoitteidemme saavuttamiseksi.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja sijoittuu Kirkon Ulkomaanavun (KUA) Helsingin toimistoon. Tehtävän palkkaus perustuu KUA:n palkkausjärjestelmään. Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Hanna Saarelainen, puh. 0400 977 351, ke 7.3. klo 15–16 sekä ke 14.3. klo 15–16.

Kiinnostuitko? Toimi heti ja hae tehtävää linkistä avautuvalla hakulomakkeella. Hakuaika tehtävään päättyy 18.3.2018. Kutsumme hakijoita haastatteluun 23.3. mennessä.