(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti, työhyvinvointi
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.7.2019

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi

HR-ASSISTENTTIA, TYÖHYVINVOINTI

Oletko HR-alasta kiinnostunut innostunut ja itseohjautuva tyyppi? Haluatko mukaan vuoden parhaaksi osastoksi Lidlin sisäisellä äänestyksellä valittuun porukkaan? Mahtavaa, saatat olla uusi työhyvinvointitiimimme HR-assistentti!

Henkilöstöosastomme vastaa Lidlin työnantajakuvan, rekrytoinnin, osaamisen kehittämisen sekä työhyvinvoinnin toimintamalleista. HR-assistenttina työskentelet osana henkilöstöosaston kolmihenkistä työhyvinvointitiimiä. Tässä mielenkiintoisessa tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisten työhyvinvointiteemojen ja -prosessien parissa ja tutustumaan kattavasti kansainvälisen organisaatiomme työhyvinvointiasioihin. Tehtävässä avustat tiimiäsi erilaisissa terveyden edistämisen, työkykyasioiden sekä henkilöstön sitouttamisen projekteissa ja toimintamalleissa. Keskeisiä tehtäviäsi ovat myös raportointi, erilaisten viestintämateriaalien tuottaminen sisäisiin kanaviimme sekä tiimin tärkeiden rutiinien hoitaminen. Pääset vaikuttamaan työpanoksellasi koko yrityksen työhyvinvoinnin kehittymiseen.

Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa. Tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, jonka arvioitu kesto on noin vuoden. Toivomme, että voisit aloittaa työsi syyskuussa 2019.  

Odotamme paljon…

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja jonkin verran aiempaa työkokemusta – olet opiskellut esimerkiksi kaupallista alaa ja päässyt mahdollisesti jo näyttämään kyntesi HR-alan tehtävissä
  • Kiinnostusta HR-alaa kohtaan – tiedät jo, mistä HR:ssä on kyse mutta olet innokas oppimaan lisää ja kasvamaan HR-ammattilaiseksi
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely ja muiden tukeminen on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietotekniikka- ja tietojenkäsittelytaitoja – uusien järjestelmien oppiminen motivoi sinua ja sujuu sinulta vaivatta
  • Halua tarttua erilaisiin tilanteisiin ja haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi, ja hoidat erityyppisiä työtehtäviä ripeästi myös itsenäisesti
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa – ilahdumme erityisesti myös saksan kielen osaamisesta

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuurirahaa sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Mukavat kollegat – osastomme on tunnettu hyvästä fiiliksestään ja huippukollegoistaan
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain yli 2 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Modernit työskentelytilat – pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 12.8.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Työhyvinvointipäällikkömme Jenny Hyttinen (puh. 040 161 6992) vastaa ilomielin kysymyksiisi torstaina 8.8. klo 8.30-10 ja maanantaina 12.8. klo 10-11.