(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti - Jyväskylä
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.12.2019
Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Solteqin missiona on tehdä huomisesta parempaa yksinkertaistamalla digitaalista maailmaa. Asiakkaillemme olemme kumppani, joka tietää miten digitaalinen murros käännetään voitoksi toimialasta riippumatta. Lupaamme työntekijöillemme ison ja perinteikkään yrityksen vakauden, ketterästi kehittyvän työkulttuurin ja mahtavan työporukan. Solteq on rakennettu työntekijöiden ehdoilla, jotta voimme ylittää itsemme kerta toisensa jälkeen auttaessamme asiakkaita. Meitä on yli 550 intohimoisesti työhömme ja itsemme kehittämiseen suhtautuvaa asiantuntijaa. www.solteq.com.
Etsimme nyt asiakkaallemme Solteq Oyj:lle HR-assistenttia Jyväskylään. Työsuhde solmitaan toistaiseksi voimassa olevana henkilöstövuokrauksen kautta, jolloin tulet työllistymään Eilakaislalle, mutta työskentelemään HR-assistenttina Solteqilla. Toivottu aloitus tehtävässä on tammikuun alkupuolella. 

Tehtäviisi kuuluvat

Vaikka toimipisteesi sijaitseekin Jyväskylässä, hoitaa HR-assistentti toimistopalveluita ja HR-asioita koko Solteq Oyj:n laajuisesti. Työhön kuuluvat erilaiset toimistotehtävät, matkajärjestelyt, asiakastilaisuuksista ja kokoustarjoiluista huolehtiminen, rekry- ja sisäisten tapahtumien käytännön järjestelyt, sisäistä viestintää, HR-raportointia sekä monipuolisesti muita toimistotehtäviä. Assistentti toimii sisäisenä asiakaspalvelijana vastaten yleisestä viihtyvyydestä. Työpäivät ovat erilaisia ja työ sisältää paljon itsenäistä asioiden hoitoa.

Toivomme sinulta

Tehtävässä menestyminen edellyttää kokemusta vastaavista tehtävistä ja kykyä omaksua uudet asiat nopeasti. Pystyt työskentelemään itsenäisesti, etkä hätkähdä työn jatkuvaa keskeytymistä. Odotamme sinulta aurinkoista asennetta sekä palvelualttiutta ja joustavuutta tilanteessa kuin tilanteessa. Työntekijänä olet oma-aloitteinen, tartut asioihin ripeästi ja otat selvää, jos et tiedä jotain asiaa. Omaksut nopeasti eri tietojärjestelmiä ja pystyt työskentelemään sujuvasti englannin kielellä.      Tehtävä on kokoaikainen ja työaikasi on pääsääntöisesti kiinteä sijoittuen arkipäiville 8-16. Etsimme tehtävään pitkäaikaista ja sitoutunutta henkilöä, ja tarjoamme sinulle mielenkiintoisia työtehtäviä mukavassa työympäristössä. Tehtävän hoitaminen edellyttää turvaselvityksen tekemistä. 
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Kaisa Mäkelä, puh. 0400 270 860 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 23.12.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi
Hakuprosessin aikataulusta: käsittelemme hakemukset haun päätyttyä ja aloitamme ensimmäiset haastattelut viikolla 1.