(Poistunut julkaisusta)

HR-assistentti Helsinkiin
Opset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2018

Ovatko henkilöstöhallinnon tehtävät mielestäsi asiakaspalvelua? Viihdytkö työssä, jossa ympärilläsi on tekemisen meininki?


Mikäli vastasit kyllä, voit olla hakemamme HR-assistentti


Opsetin HR- ja hallintotiimi tuottaa laadukkaita sisäisiä palveluita Opsetin esimiehille ja opsetlaisille. Tiimi hoitaa keskitetysti Opsetin henkilöstöhallinnollista tekemistä tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja luotettavasti. Haemme nyt asiakaslähtöistä ja toimeliasta tekijää tiimiämme täydentämään.


Tehtävät


HR-assistentin työtehtäviin kuuluu työsuhteen alkuun ja päättymiseen liittyviä hallinnollisia tehtäviä kuten henkilötietojen ylläpitoa, dokumenttien hallintaa, työtodistusten laatimista, henkilöstöraportointia sekä muita avustavia HR-tehtäviä. Tehtävään sisältyy myös taloushallinnon tehtäviä, kuten ostolaskujen käsittelyä.  


Odotamme Sinulta


Aiempaa kokemusta ja osaamista erilaisista hallinnollisista tehtävistä, HR-järjestelmien käyttökokemuksen laskemme eduksi. Myös PowerPoint on hallussasi ja pyörität Excel-taulukoita näppärästi. Olet luotettava, tarkka ja oma-aloitteinen tiimityöskentelijä. Työotteeltasi olet palveluhenkinen, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja innostut monipuolisista assistentin työtehtävistä. Sinulla on tehtävään soveltuva peruskoulutus. 


Tarjoamme Sinulle


Tarjoamme monipuolisen tehtäväkokonaisuuden ja mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta kehittyvässä toimintaympäristössä. Kattavan perehdytyksen ja työnohjauksen lisäksi pääset osaksi nuorekasta työyhteisöä työsuhde-etuineen. Kirsikkana kakun päällä saat mukavat työkaverit ja osaavan tiimin tuen tekemiseesi. Tehtävä on määräaikainen sijaisuus 31.3.2019 saakka, jonka jälkeen työsuhdetta voi olla mahdollista jatkaa.


Tiedot


Haku päättyy: 16.10.2018


Työ alkaa: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian


Työpaikan osoite: Toimipaikka sijaitsee Helsingissä Opsetin Elimäenkadun toimistossa


Työsuhde: Kokoaikainen (37,5 h/vko). Tehtävä on määräaikainen 31.3.2019 saakka


Lisätietoja: HR-tiimiesimies Anne Vainikka, puh. 050 591 7289, anne.vainikka@op.fi


Muuta: HR-assistentin tehtävän palkkaus määräytyy Kiinteistöpalvelualan toimihenkilöitä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti


Haku: Lähetä hakemuksesi tiimin esimiehelle Anne Vainikalle osoitteeseen anne.vainikka@op.fi


Vuonna 2001 perustettu Opset on OPn ja ISS Palveluiden yhteisomistusyritys, joka tukee OP Ryhmän menestystä laadukkailla ja kustannustehokkailla asiakas- ja asiantuntijapalveluilla. Opset on vakavarainen, täysin kotimainen yritys. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli lähes 34 miljoonaa euroa.


Meillä Opsetilla on osuvimmat osaajat. Joukoissamme työskenteleekin jo yli 1 000 alansa ammattilaista toimintakenttinään esimerkiksi monikanavainen asiakaspalvelu, digitointi- ja talouspalvelut, digitaalinen viestintä sekä monet asiantuntijatehtävät henkilöstövuokrauksena.


Toimimme Suomessa 6 pääpaikkakunnalla ja useilla muilla alueilla. Varsinaiset toimipisteemme ovat Helsingissä, Tampereella ja Kuopiossa.


Opset on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys ja noudatamme alan reiluja käytäntöjä.