(Poistunut julkaisusta)

HR Assistant
Visma Enterprise Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.1.2021

Visma Enterprise tarjoaa monipuolisesti henkilöstö- ja työvoimanhallintaratkaisuja sekä opetushallinnon sähköisiä palveluita. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma. Lue lisää: www.visma.fi/enterprise/

Etsimme n. 1,5 vuoden mittaiseen perhevapaan sijaisuuteen pääkaupunkiseudulle henkilöä pitämään huolta työntekijöidemme hyvinvoinnista ja arjen sujuvuudesta. Tulet osaksi HR-tiimiä ja työssäsi palvelet kahta eri yhtiötä. Toimistomme on huippupaikalla Helsingin Keskuskadulla ja teemme myös joustavasti etätöitä.

Työssäsi huolehdit monella tapaa, että arkemme rullaa sujuvasti. Tässä tärkeimmät vastuualueesi:

  • Huolehdit Helsingin, Tampereen ja Jyväskylän toimistojen yleisistä käytännön asioista ja varmistat, että tilat ovat kunnossa ja toimivat. Tilaat ruoka- ja toimistotarvikkeet, pienergonomiatuotteet, kukat ja lahjat ja huolehdit Helsingin toimiston postituksesta.

  • Järjestät sisäiset tapahtumamme, kuten kuukausittaiset henkilöstöinfot, aamiaiset, esimieskokoontumiset, strategiatapaamiset, syntymäpäivät, influenssarokotukset, ergonomiatsekkaukset jne. Avustat myös erilaisten koulutustilaisuuksien järjestämisessä sekä tarvittaessa tuet myös asiakastapahtumien organisoinnissa.

  • Huolehdit uusien työntekijöiden aloituksen käytännön järjestelyt /työpisteet, varusteet, tervetuliaislahjat yms.) yhdessä esimiesten kanssa

  • Avustat HR- ja taloushallinnon tehtävissä, kuten ylläpidät ja päivität työntekijöiden tietoja henkilöstö-, matkalasku- ja työajanseurantajärjestelmiin sekä työnterveyshuoltoon. Tuotat tarvittaessa myös raportteja järjestelmistä.

  • Toteutat erilaisia kyselyitä henkilöstölle, esim. tapahtumiin liittyen.

  • Avustat sisäisessä viestinnässä ja ylläpidät intran tietoja. Kirjoitat uutiskanavaamme ja infotauluille tiedotteita.

Olet iloinen, toimelias ja tykkäät kun saat auttaa muita. Olet säntillinen ja sinulla on silmää yksityiskohdille. Huomaat ja havainnoit muiden tarpeita ja osaat tuoda aktiivisesti ratkaisuja. Tiedotteita pitää kirjoittaa myös englanniksi, joten toivomme englannin kielen taitoa. Työtehtävä edellyttää luonteensa vuoksi ainakin osin toimistolla läsnäoloa. Kiirettä meillä tuppaa riittämään, joten on hyvä jos nautit siitä, että asioita tapahtuu paljon. Toivomme, että sinulla olisi kokemusta tilaisuuksien järjestelyistä. Meillä on hyvä yhteishenki tiimissä ja naurua ja iloa riittää. Toivomme, että jaat kanssamme ajatuksen, että töissä pitää myös olla hauskaa!

Miksi valita meidät?

Mutkaton kulttuuri

Hierarkiamme on matala, mutta tavoitteemme ovat korkealla. Työpäivä saa olla kuitenkin aina tekijänsä näköinen. Saat työvälineet, joilla etätyökin sujuu sujuvasti, eikä työ ole tiukasti aikaan ja paikkaan sidottua. Vaikka olemme etäällä eri puolella Suomea, olemme silti lähellä toisiamme yhteisten tekemisten kautta.

Hyvinvoiva henkilöstö

Meidät on palkittu Great Place to Work -sertifikaatilla, joka kertoo työntekijöiden tyytyväisyydestä työpaikkaansa. Henkilöstön hyvinvointi on meille tärkeää, käytössäsi on mm. kumppanimme hyvinvointivalmennukset. Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhde-edut välipaloista loma-asuntoihin ja mukavaa yhteistä tekemistä myös vapaa-ajalle järjestävät eri paikkakuntiemme vapaa-ajan toimikunnat.

Merkitykselliset tuotteet - merkityksellinen työ

Tekemisemme on osa miljoonien suomalaisten arkea. Tuotteidemme tarkoituksena on helpottaa käyttäjiensä arkea, säästää vaivaa ja antaaa lisää merkityksellistä aikaa. Joukkomme ovat sitä mieltä, että koska ihmisillä on paljon parempaakin tekemistä, eivät ohjelmistot saa aiheuttaa liikaa mutkia matkaan.

Hae tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.1.2021 mennessä. Lisätietoja tehtävästä saa Annukka Niemeltä, annukka.niemi(at)visma.com