(Poistunut julkaisusta)

HR-Assistant, New Yorker, Helsinki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.6.2018



Työn kuvaus:
  NEW YORKER Finland OY is part of the New Yorker group based in Germany. New Yorker has more than 1000 stores in 40 countries, making it one of Europe's largest fashion businesses. A staff of 16.000 - full-time and part-time - serves over 4 million paying customers each month. In contrast to the general trend, New Yorker has seen strong growth and continuously increased its profits in the last few years. This success can be attributed to effective market positioning and strong expansion in Europe.
 
The first store in Finland was opened in Hyvinkää in October 2012. Currently we have 10 stores and will open another 3 stores this year. We expect a continuing expansion over the coming years. Currently we have about 200 employees in Finland.

 
Haemme asiakkaallemme New Yorkerille innokasta HR-Assistenttia hallinnollisiin tehtäviin. Työsuhde on vakituinen, ja työt alkavat sopimuksen mukaan elo-syyskuussa. Työsopimus solmitaan suoraan New Yorkerin ja tehtävään valitun henkilön kanssa.
 
HR Assistenttina tärkeimpiä tehtäviäsi ovat:
- henkilötietojen hallinnointi
- datan rekisteröiminen HR-järjestelmään
- aluepäälliköiden sekä myymäläpäälliköiden tukeminen mm. työlainsäädäntöön, työympäristöön ja muihin henkilöstöasioihin liittyvissä kysymyksissä
- työrutiineihin sekä toimintalinjauksiin liittyvien dokumenttien luominen ja päivittäminen
- ohjeistuksien valmistelu, tarkastaminen ja hallinnointi palkkahallinntoa varten.
 
Tehtävässä menestyäksesi odotamme hakijalta vähintään 1-3 vuoden kokemusta samantapaisesta tehtävästä ja soveltuvaa koulutustaustaa. Työntekijänä odotamme sinulta joustavuutta, tarkkuutta ja oma-aloitteisuutta. Seisot mielipiteidesi takana ja sinulla on kyky rakentaa vahvoja ja luottamuksellisia suhteita sidosryhmiin. Työ on nopeatempoista, joten toivomme kykyä toimia kiireisessä ja haasteellisessa ympäristössä. Haemme tehtävään vastuullista henkilöä, joka hahmottaa kokonaisuuden vaikeissakin tilanteissa. Työkielinä ovat englanti ja suomi, minkä lisäksi saksan- ja ruotsinkielet katsotaan eduksesi. 
 
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisessa ja itsenäisessä roolissa. Pääset osaksi kansainvälistä työyhteisöä, jonka kanssa teet läheistä yhteistyötä. Jos edellä mainittu kuulostaa sinun tehtävältäsi, haluamme ehdottomasti kuulla juuri Sinusta!
Lähetä hakemuksesi Adeccon sivulla www.adecco.fi ja liitä mukaan ansioluettelosi. Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa ja tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä. Viimeinen hakupäivä on 10.7.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR Consultant Oona Sundvik (p. 040 - 6341797) seuraavina aikoina: to 28.6. klo14-15, ti 3.7. klo14-15 ja to 5.7. klo9-10.

Asiakkaan tehtävänimike:  HR-Assistant


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Oona Sundvik


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO