HR-asiantuntija
ISS Palvelut Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 21.7.2021

ISS Palvelut tekee maailmasta toimivan luomalla tiloja, joissa on hyvä olla. Jotta tämä toimintamme tarkoitus toteutuu, tuotantoamme ja liiketoimintaamme tukee iso joukko omien alojensa huippuosaajia, jotka yhdessä vaikuttavat toisaalta siihen, että ISS:läisten arki rullaa ja toisaalta siihen, että prosessimme, työkalumme ja koulutusohjelmamme ovat ajan tasalla ja sopivasti aikaansa edellä. Näiden osaajien joukossa on HR-, talous-, tietohallinto-, hankinta-, rekrytointi ja viestintäalan ammattilaisia. Haemme jatkuvasti uusia osaajia, joilla on omaa erityisalaansa vastaavia ominaisuuksia: tarkkuutta, verkostoitumiskykyä, rohkeutta kokeilla uusia ratkaisuja. Tarjoamme osaajillemme kansainvälisen yrityksen koulutus- ja urapolkumahdollisuudet sekä mahdollisuuden rakentaa kiinteistö- ja toimitilapalvelualan johtavan yrityksen tulevaisuutta näköalapaikalla.


HR Helpdesk tukee esimiehiämme päivittäisissä henkilöstöjohtamiseen liittyvissä tilanteissa kattaen koko työsuhteen elinkaaren. Toimimme asiantuntijoina HR prosessien osalta painottuen työsuhdeasioihin sekä HR-järjestelmien käytön tukeen. Tavoitteenamme on tuottaa korkealaatuista palvelua esimiehillemme henkilöstöjohtamisen tueksi. HR Helpdesk tiimi osallistuu aktiivisesti myös palvelun kehittämiseen.


Haemme People & Culture -yksikkömme HR Helpdesk-tiimiin Helsinkiin 


HR-asiantuntijaa.


Tehtävänäsi on tukea esimiehiämme työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa. Tehtävän pääpainopiste on työsuhdeasioissa ja HR-tietojärjestelmän käyttäjäneuvonnassa. Lisäksi HR Helpdesk tukee liiketoimintoihin nimettyjen HR Business Partnereiden tiimiä HR-palveluiden eri osa-alueilla. Olet kiinnostunut työsuhdeasioista ja HR-järjestelmistä ja halukas laajentamaan osaamistasi näillä osa-alueilla. Kokemuksesi ja kiinnostuksesi mukaan voit myös osallistua laajemmin muihin HR-alueen neuvontapalveluihin. HR Helpdeskin pääasialliset palvelukanavat ovat sähköposti ja puhelin. Lisäksi olemme aloittaneet esimies-Chat-palvelun rakentamisen.


Odotamme sinulta rohkeutta tarttua asioihin ja toimia sujuvasti yhteistyössä eri sidosryhmien ja liiketoimintojen kanssa. Viestit sujuvasti ja selkeästi, suullisesti ja kirjallisesti sekä suomen- että englanninkielellä. Tunnet työsuhdeasioita ja olet tietojärjestelmien parissa mukavuusalueellasi. Erityisesti Success Factors –järjestelmätuntemus sekä vahvat excel-taidot ovat eduksi. Sinulla on tehtävään soveltuva AMK tai muu vastaava koulutus ja työkokemusta HR-tehtävistä mielellään työsuhdeasioiden ja/tai HR-järjestelmien parista.


Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän osaavassa tiimissä sekä mahdollisuuden kehittyä HR-ammattilaisena. Työtä tehdään tiiminä, jossa jokaisen työpanosta arvostetaan. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintaamme.


Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Business Partners Kirsti Laamanen p. 040 703 6133.


Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä oheisen linkin kautta hakemuksesi ansioluetteloineen pian tai viimeistään 15.8.2021.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1478662
  • Tehtäväalue: HR
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 15.8.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki