(Poistunut julkaisusta)

HR-asiantuntija / HR-controller
Realia Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.5.2018

Kasvuamme tukemaan haemme pääkonttorillemme Helsingin Pitäjänmäelle

HR-asiantuntijaa / HR-controlleria

Tehtävässä tuet liiketoimintayhtiöitä sekä HR-tiimiä monipuolisissa tehtävissä. Hoidat koulutus- ja tapahtumajärjestelyjä, toimit henkilöstöhallintoon liittyvien järjestelmien pääkäyttäjänä ja vastaat konsernin henkilöstöraportoinnista sekä sen kehittämisestä. Osallistut aktiivisesti HR-prosessien, työkalujen ja toimintamallien kehittämiseen. Toimit osana seitsemän hengen HR-tiimiämme.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta sekä aiempaa kokemusta vastaavista HR-tehtävistä. HR-raportointiosaaminen, vahva Excel-osaaminen sekä numerotarkkuus ovat tehtävässä tarpeen. Tehtävässä tarvitaan myös sujuvaa englannin kielen taitoa.

Työskentelyotteeltasi olet oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja käytännönläheinen. Sinulla on vahvat vuorovaikutustaidot sekä erinomainen organisointikyky. Teet työtäsi palveluhenkisellä ja joustavalla asenteella. Nautit työskentelystä nopeatempoisessa ja muuttuvassa työympäristössä vaihtelevien tehtävien parissa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän mukavassa ja ammattitaitoisessa tiimissä, osana kasvavaa ja kehittyvää yritystä. Saat käyttöösi ison konsernin kilpailukykyiset edut ja kehittymismahdollisuudet.

Hae tehtävää viimeistään 29.5.2018 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?989c4aed. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa HRD-päällikkö Pia Sjögren, puh. 040 743 1984 soittoaikoina ma 21.5. klo 9 – 10 sekä ma 28.5. klo 14 – 15.