(Poistunut julkaisusta)

Henkilöstöpäällikkö (HR Manager)
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019
Etsimme Espoon toimipisteeseemme
 
Henkilöstöpäällikköä (HR Manager) Accountorin Suomen Ulkoistusliiketoiminnallemme

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys.  Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. 

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.
  
Etsimme joukkoomme energistä ja itsenäiseen työskentelyyn pystyvää HR Manageria tukemaan esimiehiä ja henkilöstöä työsuhteen elinkaareen liittyvissä tehtävissä. Olet innokas modernin HR-työn kehittäjä, työntekijäkokemuksen vaikuttaja ja neuvottelutaitoinen yhteistyökumppani.
 
Tehtävässäsi toimit Suomen ulkoistusliiketoiminnan HR päällikkönä varmistaen, että työsuhteen elinkaareen liittyvät henkilöstöprosessit toimivat ja kehittyvät. Kehität prosesseja ja henkilöstöpalveluita digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen. Toimimme Suomessa 27 eri paikkakunnalla, joten tehtäviisi kuuluu esimiestämme normaalin arkisen työn tukeminen niin läheltä kuin etänä. Kannat kortesi kekoon konsernin HR-työkalujen kehittämiseen hyödyntäen yhteisiä palveluja ja työkaluja. Tarjoat vahvaa HR-osaamista ja tukea esimiehille ja henkilöstölle työsuhdeasioissa ja Accountorin yhteisten henkilöstökäytäntöjen ja –järjestelmien käytössä. Valmentavalla otteella tuet esimiehiä päivittäisessä esimiestyössä sekä autat ratkomaan ihmisten johtamiseen ja muutostilanteisiin liittyviä haasteita.
 
Mittaamme henkilöstömme motivaatiota ja ’people first’ johtamisperiaatteemme näkyvät päivittäisessä työssämme läpi ison organisaation. Samanaikaisesti varmistat, että henkilöstöprosesseja noudatetaan ja järjestelmissä on koko ajan ajantasaiset tiedot. Pääset osaltasi mahdollistamaan liiketoiminnan tavoitteiden toteutumisen, yhteistoiminnan kehittymisen sekä Accountorin henkilöstön suorituskyvyn ja työntekijäkokemuksen vahvistumisen.
 
Kehität ja toteutat HR-prosesseja liiketoimintalähtöisesti, tunnistat HR-kenttään liittyviä kehityskohteita sekä mahdollisuuksia ja kehität niihin yhdessä konsernin HR-kollegoiden kanssa toimivia ratkaisuja. Osallistut HR toiminnon strategian, prioriteettien, tavoiteasetannan ja toimintasuunnitelman valmisteluun sekä viestintään. Teet yhteistyötä ulkopuolisten kumppaneiden (liitot, asianajotoimistot, eläke- ja vakuutusyhtiöt jne.) kanssa. Tuet, ohjeistat ja koulutat työlainsäädäntöön ja työehtosopimuksiin ja muihin työmarkkina-asioihin liittyvissä asioissa.
 
Tulet olemaan avainhenkilö HR-toiminnan, -järjestelmien ja –prosessien kehittämisessä. Sinun apunasi ovat konsernin HR-yhteisö ja oman tiimin HR-osaajat. Palkkahallintoamme hoitaa Palkkaliiketoimintamme yksikkö Jyväskylässä, joka on sinulle tärkeä yhteistyökumppani.
 
Omaan lähitiimisi kuuluu myös HRD Manager, joka vastaa henkilöstön osaamisen kehittämisestä ja perehdytysprosessista. Raportoit tehtävässäsi HR johtajalle.
 
 

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta:
  • Kaupallista (tai vastaavaa) ylempää korkeakoulututkintoa
  • Vähintään 5 vuoden kokemusta henkilöstöpalveluihin ja organisaation kehittämiseen liittyen mieluiten kansainvälisessä tai suuressa yrityksessä
  • Vahvaa itsenäistä työsuhdeosaamista ja kokemusta työlainsäädännön soveltamisesta käytännössä
  • Näyttöjä itsenäisestä järjestelmien ja prosessien kehityksen sekä raportoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta jatkuvasti parantaen
  • Vaikuttamis- ja konsultoititaitoa sekä suomeksi että englanniksi
  • Dynaamista, innovoivaa ja analyyttista työtapaa nopeasti digitalisoituvassa ja muuttuvassa liiketoimintaympäristössä
  • Liiketoiminnan, esimiesten ja henkilöstön tarpeet huomioivaa kunnianhimoista ja asiakaslähtöistä työskentelytapaa
  • Kykyä ajatella strategisesti sekä priorisoida ja kääriä hihat vieden asiat maaliin ajallaan laadukkaasti
 
Taloushallinnon työvoimavaltainen ulkoistusliiketoiminta on mielenkiintoisessa kehitysvaiheessa, jota digitalisaatio kiihdyttää. Tämä luo hyvän mahdollisuuden henkilölle, jota motivoi osallistuminen muutoksen johtamiseen ja henkilöstöprosessien kehittäminen itsensä kehittämisen ohella.
 
Tarjoamme sinulle:
  • Vaihtelevat ja monipuoliset työtehtävät ihmislähtöisessä organisaatiossa, jossa onnistunut esimiestyö ja henkilöstökokemus on liiketoiminnan menestyksen edellytys
  • Mielenkiintoisen ja laajan tehtäväkentän, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittymään
  • Onnistumisessa auttavat Accountor konsernin henkilöstöjohtamisen työkalut ja aktiivinen kollegaverkosto
 
Lisätietoja antaa Accountorin Suomen ulkoistusliiketoiminnan henkilöstöjohtaja Teemu Immonen, puhelin 050 577 4069, teemu.immonen@accontor.fi.
 
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 9.10.2019 mennessä alla olevasta linkistä.