(Poistunut julkaisusta)

Henkilöstökonsultti – Asiakaspalvelun supertähti
Seure Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.1.2020

Hei sinä asiakaspalvelun kirkkain tähti! Haluatko tulla osaksi Seuren sydäntä ja olla mukana luomassa asiakkaillemme ensiluokkaista asiakaspalvelua? Etsimme nyt henkilöstökonsulttia, jonka hymy ja hyvä fiilis välittyy – olipa välineenä puhelin, viestit tai vaikkapa asiakastapaaminen. Oletko juuri sinä etsimämme henkilö?

Meillä saat aidosti olla osana jotain arvokasta. Seuressa teemme työtä ja toteutamme palveluita, joilla tuetaan asiakkaidemme työvoiman saatavuutta. Työvoimaa, joka takaa ammattitaitoista ja parasta palvelua niin lapsille päiväkodeissa ja kouluissa, kuin kotihoidon ja erikoissairaanhoidoin asiakkaillekin. Meitä seurelaisia työskentelee päivittäin yli 2 000 asiakkaidemme työkohteissa. Toimistollamme Sörnäisissä rattaita pitää pyörimässä yli 200 innostunutta seurelaista. Sinä voit olla nyt yksi meistä!

Henkilöstökonsulttina pääset osaksi dynaamista ja itseohjautuvaa kahdeksan hengen tiimiä, jonka sydän sykkii asiakkaillemme – haluamme olla aitona osana asiakkaan arkea, ja helpottaa sen sujuvaa toteutumista kokonaisvaltaisesti. Tiimi toimii joustavasti ja toisiaan tukien, saavuttaakseen yhteiset asiakaspalvelulle määritellyt tavoitteet.

Henkilöstökonsultin tehtävässä:
- Työskentelet puhelinasiakaspalvelussa auttaen asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti erilaisissa arjen tilanteissa.
- Hoidat kirjallista viestintää asiakkaille sähköpostitse sekä sisäisen viestikanavamme kautta.
- Vastaat työn päivittäisorganisoimisesta niin, että asiakaslupauksemme täyttyy joka päivä!
- Saat vastuullesi asiakaspalveluun liittyviä vastuutehtäviä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli koet asiakaspalvelun aidosti intohimoksesi, tapahtui se sitten puhelimen tai sähköisten kanavien kautta. Erityisesti puhelintyöskentelystä nauttiminen takaa sinulle tehtävän onnistumisen edellytykset, sillä pääset työskentelemään suurimman osan työviikostasi asiakkaidemme kanssa puhelimen välityksellä. Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta puhelinasiakaspalvelusta sekä kykyä hahmottaa mistä tulevaisuuden asiakaspalvelu koostuu. Ennen kaikkea arvostamme kuitenkin sitä, että olet positiivisella ja ennakkoluulottomalla asenteella varustettu joustava tiimipelaaja ja että hymysi ei hyydy haastavissakaan palvelutilanteissa.

Haluamme tarjota sinulle:
- Mahdollisuuden kehittyä kokonaisvaltaiseksi asiakaspalvelun ammattilaiseksi
- Kattavan ja huolellisen perehdytyksen sekä koko tiimin tuen työllesi
- Rohkean, rennon ja innovatiivisen yrityskulttuurin
- Itseohjautuvan organisaation, jossa johtamista toteutetaan valmentavalla otteella
- Kattavat työsuhde-edut ja etätyömahdollisuuden muutaman kerran viikossa

Tehtävät ovat kokopäiväisiä ja määräaikaisia 31.12.2020 asti. Työvuorot sijoittuvat arkisin klo 6.30–18.00 välille. Henkilöstökonsultin palkka on 2 962,13 €/kk. Peruspalkan lisäksi maksamme Avaintes:in mukaiset mahdolliset kokemuslisät. 

Tartu tilaisuuteen ja hae! CV:n ja hakemuksen pääset täyttämään alla olevasta linkistä. Haku päättyy keskiviikkona 29.1., jonka jälkeen kutsumme hakijoita haastatteluun. Teemme kaksi haastattelukierrosta, joista ensimmäinen toteutetaan ryhmähaastatteluna maanantaina 3.2. Tämän jälkeen tapaamme jatkoon päässeet hakijat yksilöhaastattelujen merkeissä. Toiveenamme on, että valitut henkilöt pääsevät aloittamaan työt helmikuun aikana. Aloituksesta voidaan kuitenkin sopia myös erikseen.

Jäikö jokin askarruttamaan mieltäsi? Tiimin esimies Heini Valtonen antaa mielellään lisätietoa tehtävästä. Heinin tavoitat numerosta 040 642 8933 keskiviikkona 29.1 klo 16-17 perjantaina 31.1 klo 13-14.

Tätä rekrytointia hoitaa rekrytointikonsultti Ida Liljendal. Voit rohkeasti olla yhteydessä Idaan, jos sinulla on kysymyksiä esimerkiksi rekrytointiprosessista. Idan tavoitat sähköpostilla ida.liljendal@seure.fi.