(Poistunut julkaisusta)

Henkilöstöhallinnon assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2018

Haemme pääkonttorin henkilöstöhallintoon rutiinityöstä nauttivaa, toimeen tarttuvaa ja huolellista

OSA-AIKAISTA HENKILÖSTÖHALLINNON ASSISTENTTIA

Tehtävät

Haemme palkkatiimimme tueksi reipasta henkilöstöassistenttia avustamaan henkilötietoja sisältävien asiakirjojen arkistoinnissa ja mapituksessa. Osaava palkkatiimimme vastaa yrityksen yli 5000 työntekijän lakien ja työehtosopimuksen mukaisesta kuukausittaisesta palkanmaksusta sekä koko työsuhteen elinkaareen liittyvistä toimenpiteistä palkkahallinnossa aina työsuhteen luomisesta työsuhteen päättymiseen. Tehtävässä toimit osana HR-osastoa pääkonttorillamme ja raportoit tehtävässäsi palkkahallinnon team leaderille. Tehtävä on osa-aikainen, noin 10h viikossa ja sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle. Toimipisteesi sijaitsee Espoon Niittykummussa.

Odotamme paljon...

  • Hyviä organisointitaitoja
  • Huolellisuutta ja tarkkuutta
  • Rutiininsietokykyä
  • Avuliasta, aktiivista ja innostunutta asennetta työhön
  • Positiivisuutta ja tiimityöskentelytaitoja
  • Ilo palvella -henkeä

...tarjoamme enemmän!

  • Mukavan tiimin tuen
  • Joustavat työajat
  • Kattavan perehdytyksen
  • Vakaan ja reilun työnantajan
  • Modernit ja viihtyisät työskentelytilat pääkonttorillamme Espoossa

Löydä mahdollisuutesi!

Hae paikkaa täyttämällä sähköinen hakulomake 19.2.2018 mennessä. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöhallinnon päällikkö Päivi Ben Ammar maanantaina 12.2. klo 12-13, puh. 09 2345 6740.