(Poistunut julkaisusta)

Henkilöstöasiantuntija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019
Etsimme Espoon toimipisteeseemme
 
Henkilöstöasiantuntijaa

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys.  Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. 

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.
  
Etsimme joukkoomme energistä ja itsenäiseen työskentelyyn pystyvää henkilöstöasiantuntijaa vastaamaan rekrytointimme ja perehdytyksen sujuvuudesta, työntekijäkokemuksesta ja työhyvinvoinnista sekä henkilöstö- ja esimiesviestinnästä.  
 
Olet kokenut rekrytoinnin ja resursoinnin ammattilainen ja innokas työnantajakuvan kehittäjä niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Autat uuden henkilöstömme sujuvaan työsuhteen alkuun.
 
Tehtävässäsi toimit Suomen ulkoistusliiketoiminnan HR tiimissä varmistaen, että tavoitamme parhaat osaajat ja että työsuhteen elinkaaren alku onnistuu. Kehität kokonaisvaltaisesti ja aktiivisesti työnantajamielikuvaamme ympäri Suomen digitaalisia työkaluja hyödyntäen. Toimimme Suomessa 27 eri paikkakunnalla, joten tehtäviisi kuuluu rekrytoinnin tukeminen niin läheltä kuin etänä.
 
Vahvistat henkilöstökokemusta monipuolisesti viestinnän ja työhyvinvointyön keinoin. Tuotat henkilöstökokemusta vahvistavaa henkilöstö- ja esimiesviestintää yhteistyössä markkinoinnin kanssa hyödyntäen Accountor konsernin viestinnän työkaluja- ja kanavia. Suunnittelet ja toteutat henkilöstötapahtumia ja monipuolisesti erilaisille kohderyhmille sekä osallistut työterveyshuollon yhteistyöhön. Kehität työssäsi tarvittavia toimintatapoja, järjestelmiä ja kumppanuuksia yhdessä Accountorin muiden yksiköiden hr asiantuntijoiden kanssa.
 
Omaan lähitiimisi kuuluu myös HRD Manager, joka vastaa henkilöstön osaamisen kehittämisestä ja perehdytysprosessista, HR Manager, joka vastaa työsuhteen elinkaareen liittyvästä esimiestuesta, työsuhdeasioista ja hr järjestelmistä. HR tiimissämme sinulla on oman itsenäisen vastuualueesi lisäksi hallinnollisia tehtäviä ja järjestelmävastuuta. Raportoit tehtävässäsi HR johtajalle.
 
Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta:
  • Kaupallista (tai vastaavaa) joko ylempää tai alempaa korkeakoulututkintoa
  • Vähintään 3 vuoden kokemusta rekrytoinnin ja työnantajakuvan alueella
  • Kokemusta ja näkemystä työhyvinvoinnin ja työntekijäkokemuksen kehittämisessä
  • Näyttöjä viestinnän menestyksellisestä ja monipuolisesta toteuttamisesta
  • Aktiivista, innovoivaa ja tehokasta työtapaa nopeasti digitalisoituvassa työelämässä
  • Henkilöstön ja erityisesti työsuhteen alussa olevien henkilöiden tarpeet huomioivaa kunnianhimoista ja työhyvinvointia tukevaa työtapaa
  • Kykyä ajatella tavoitteellisesti sekä priorisoida ja kääriä hihat vieden asiat maaliin ajallaan laadukkaasti
 
Taloushallinnon työvoimavaltainen ulkoistusliiketoiminta on mielenkiintoisessa kehitysvaiheessa, jota digitalisaatio kiihdyttää. Henkilöstövaihtuvuus ja kasvu mahdollistavat osaamisen uudistamisen luontevalla tavalla. Tämä luo hyvän mahdollisuuden henkilölle, jota motivoi houkutella parhaat osaajat mukaan ystävälliseen ja kehittyvään työyhteisöömme.
 
Tarjoamme sinulle:
  • Vaihtelevat ja monipuoliset työtehtävät ihmislähtöisessä organisaatiossa, jossa onnistunut esimiestyö ja henkilöstökokemus on liiketoiminnan menestyksen edellytys
  • Mielenkiintoisen ja laajan tehtäväkentän, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittymään
  • Onnistumisessa auttavat Accountor konsernin henkilöstöjohtamisen työkalut ja aktiivinen kollegaverkosto
 
Lisätietoja antaa Accountorin Suomen ulkoistusliiketoiminnan henkilöstöjohtaja Teemu Immonen, puhelin 050 577 4069, teemu.immonen@accontor.fi.
 
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 9.10.9.2019 mennessä alla olevasta linkistä.