Henkilöstö- ja talousassistentti/-asiantuntija
Kymenlaakson Osuuspankki

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.10.2019

Pitkäaikaisen henkilöstö- ja talousassistentin siirtyessä eläkkeelle meillä on suuret saappaat täytettävänä.

Etsimme henkilöstö- ja talousassistenttia /-asiantuntijaa monipuoliseen tehtävään

Keskeiset työtehtäväsi henkilöstöhallinnon puolelta liittyvät OP Kymenlaakson ja OP Kodin työsuhteen eri elämänkaaren vaiheisiin sekä työterveyshuollon prosesseihin liittyviin tekemisiin. Tehtävänäsi on opastaa ja tukea valmentajia (=esimiehiä) ja henkilöstöämme työsuhdeasioissa. Osaat tulkita työehtosopimusta ja opastat henkilöstöämme mm. työaikaan, vuosilomiin, poissaoloihin ja palkkoihin liittyvissä kysymyksissä. Toimit ulkoistetun palkkahallinnon yhteyshenkilönä ja HR-järjestelmien käyttäjänä. Osallistut aktiivisesti sisäiseen HR-viestintään. Taloushallinnon tehtävissä pääset osallistumaan taloushallinnon perustehtäviin ja avustat mm. tilinpäätösvalmisteluissa. Päivittäiseen arkeesi kuuluvat osto- ja myyntilaskujen käsittely sekä erilaiset selvittelytehtävät. Työskentelet tiiviisti HR- ja viestintäjohtajan sekä talousjohtajan kanssa ja olet tärkeä päivittäinen tuki heille erilaisissa henkilöstöhallintoon ja taloushallintoon liittyvissä avustavissa tehtävissä.

Menestyksen avaimet

Positiivisella asenteellasi ja energisellä työskentelytavallasi saat hymyn sisäisten asiakkaidemme huulille etkä ole valmis tinkimään ylivertaisesta työntekijäkokemuksesta. Tässä monipuolisessa roolissa päiväsi eivät ole tylsiä. Olet ajankäytön mestari ja osaat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Sinulla on silmää myös yksityiskohdille. Olet omatoiminen, tarkka ja sinulla pysyy useat langat käsissä paineisissakin työtilanteissa. Työn luonteeseen kuuluu, että välillä eteen tulee ennakoimattomia tilanteita ja kyky sietää sitä auttaa sinua menestymään tehtävässä. Janoat uuden oppimista ja otat rohkeasti asioista selvää sekä etsit aina fiksumpia työtapoja. Olet moniottelija, jonka apuun moni luottaa. Uskallat tarttua haasteisiin ennakkoluulottomasti eikä sormi mene suuhun uuden paikan edessä. Hallitset toimisto-ohjelmat hyvin ja omaksut uusia järjestelmiä vaivattomasti. Kokemus henkilöstö- ja taloushallinnon tehtävistä on ehdoton etu. Sinulla on tehtävään soveltuva ammattikorkeatasoinen koulutus.

Olet meille tärkeä

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän, työhyvinvointia edistävät edut, mukavan työyhteisön sekä tukea ja apua omaan kasvutarinaasi. Meillä sinulla on mahdollisuus olla mukana ihmisläheisessä työyhteisössä, jossa tuemme myös työelämän tasapainoa muun elämän kanssa. Erinomainen työntekijäkokemus on meille tärkeää ja yksi strategisista painopistealueistamme. Kanssamme olet edelläkävijöiden joukossa toimialamme kehityksessä. Tehtävä on vakituinen.

Lisätietoja tehtävästä antaa HR- ja viestintäjohtaja Susanne Vesala, p. 040 738 6059. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 17.11.2019 mennessä https://op-careers.fi -sivuston kautta. Aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa, joten ethän jätä hakemustasi viime tippaan.

OP Kymenlaakso on OP Ryhmään kuuluva Osuuspankki, joka palvelee asiakkaitamme Haminassa, Kotkassa ja Kouvolassa. Luomme 102 000 asiakkaallemme ja koko maakunnallemme menestystä 130 asiantuntijan voimin. Kehitämme pankkiamme iloisessa ja reippaassa ilmapiirissä omistajajäsentemme, asiakkaidemme ja koko maakuntamme hyväksi. OP Koti Kymenlaakso on OP Kymenlaakson tytäryritys, joka palvelee kaikissa kodin vaihtoon liittyvissä asioissa 11 asiantuntijan voimin.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot