(Poistunut julkaisusta)

Helpdesk-työntekijä
Acrelec Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.4.2019

Haemme aktiivista, ulospäinsuuntautunutta ja motivoitunutta Helpdesk-työntekijää asiakkaamme tukipalveluun Hollolassa.

Työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse, niiden käsitteleminen ja tilanteen mukaan ratkaiseminen tai siirto seuraavalle tuki tasolle. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaiden kassajärjestelmiä, tilauskioskeja ja IT-palveluita. Välttämättöminä työkielinä ovat suomi ja englanti.

Tarjoamamme tehtävä antaa erinomaisen mahdollisuuden kehittyä työssä ja myös laajentaa työkenttää osaamisen ja asiakastuntemuksen kasvaessa. Päivittäinen työaika sijoittuu klo 7-17 välille arkisin. Osaamisen kehityttyä työhön saattaa jatkossa kuulua myös päivystystä, ja/tai työvuoroja iltaisin tai viikonloppuisin.

Haemme tehtävään ensisijaisesti pitkäaikaista työntekijää. Työsuhde alkaa Baronan kautta puolen vuoden määräaikaisella työsuhteella, jonka jälkeen ajatuksena on, että töiden hyvin sujuessa rekrytoituisi asiakasyrityksellemme vakituiseksi työntekijäksi.

Odotamme hakijalta:

  • IT-alan koulutusta (esim. datanomi, IT-tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista

  • Hyvää IT-osaamista yleisesti, erityisesti Microsoft -pohjaisista tietoteknisistä ympäristöistä

  • Asiakaspalveluosaamista

  • Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen osaamista

  • Kykyä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Perustason tietoliikenneosaaminen

  • Aikaisempi kokemus IT-tuesta tai asiakaspalvelusta

  • Ravintola-alan toimintatapojen tuntemus

  • Hyvä priorisointikyky

Toivomme, että työn valittu henkilö voisi aloittaa 2.5.2019 tai mahdollisimman pian sen jälkeen. Huomioithan, että emme ota vastaan työhakemuksia sähköpostitse!