Tietoa tehtävästä
Boliden Kevitsa Sodankylässä hakee vakituiseen työsuhteeseen toista Helpdesk-tukihenkilöä. Helpdesk-tukihenkilö on osa Kevitsan tietotekniikkapalveluiden työtiimiä. Hän vastaa tietokoneiden, oheislaitteiden ja verkkojen toimivuudesta sekä käyttäjien opastuksesta ja neuvonnasta.
Tehtävät:
Pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu:
- Tietoteknisten ongelmien ratkominen ja käyttäjien opastus
- Koneiden ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon
- Tukipyyntöjen vastaanottaminen ja ratkaiseminen
- Tukipyyntöjen eteenpäin ohjaaminen
- Loppukäyttäjien neuvonta
Koulutus ja vaatimukset:
- Soveltuva ammatillinen koulutus esim. datanomin tutkinto
- Kyky toimia itsenäisesti ja tehokkaasti myös paineen alla
- Asiakaslähtöisyys, hyvät neuvottelu- ja yhteistyötaidot
- Ongelmanratkaisukyky ja joustavuus
- Kyky hoitaa tehtävää suomeksi ja englanniksi
Lisätietoja:
Lisätietoja avoimesta tehtävästä antaa IT-osaston johtaja Teemu Varis teemu.varis@boliden.com.
Mikäli sinulla on kysyttävää hakuprosessista, lisätietoja saat Kevitsan henkilöstöhallinnosta minna.helttunen@boliden.com.
Tervetuloa mielenkiintoiseen tehtävään!
Tarjoamme sinulle mukavan ja ammattitaitoisen työyhteisön ja erinomaisen tilaisuuden laajentaa osaamistasi IT-alalta. Lisäksi meillä on monipuolinen ja osallistava yrityskulttuuri, jossa arvoina ovat huolenpito, rohkeus ja vastuu.
Hakemukset:
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta:
http://www.boliden.com/fi/Ura/ viimeistään 30.4.2024.
Hakemusten käsittely ja valintaprosessi ovat käynnissä koko hakuajan. Tulemme
tekemään valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.4.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.