(Poistunut julkaisusta)

HelpDesk-arbetare/ Distansarbetare| HelpDesk - työntekijä
Go On Pori

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.8.2018
Vi söker åt vår kund, Turun Tietokeskus, efter en HelpDesk -arbetare till distanshjälpteamet med ansvar över kundernas IT-omgivning och slutanvändarnas stöd.

Som HelpDesk -arbetare reagerar du snabbt på kundernas kontakt. Du registrerar, prioriterar och löser ärenden på svenska och finska. Du upprätthåller och förvaltar användarrättigheter och förvaltar kundens arbetsverktyg. Du installerar programvaror på distans och upprätthåller och förvaltar användarrättigheter.
I arbetet förväntas av dig utmärkt och professionell service på svenska och finska, erfarenhet av IT-stöd och -upprätthållning på finska och svenska. Erfarenhet av att fungera inom multi-klientmiljö, Windows arbetsstationsmiljö och MS Office-familjens produkter. Arbetet görs i 2-skift.
Vi erbjuder dig en utmanande uppgiftshelhet, en konkurrenskraftig lön, en målmedveten och motiverande arbetsmiljö samt möjligheten att utveckla dig själv professionellt.

Ifall du känner att du är personen vi söker, skicka din ansökan med löneönskemål så fort som möjligt via länken. Vi går igenom ansökningarna redan under ansökningstiden. Skicka din ansökan via Go On-systemet på adressen www.go-on.fi.
_________________________________________________________

Etsimme asiakkaallemme Turun Tietokeskukselle etätukitiimiin helpdesk -työntekijöitä vastaamaan asiakkaiden IT-ympäristöistä ja loppukäyttäjien tukemisesta suomeksi sekä ruotsiksi.

HelpDesk -työntekijänä:
- Reagoit asiakkaan yhteydenottoihin (puhelin, sähköposti, palvelupyynnöt) suomeksi sekä ruotsiksi
- Kirjaat, priorisoit ja ratkaiset palvelupyyntöjä
- Seuraat valvontaohjelmia ja suoritat hälytysten ensitoimenpiteitä ohjeistuksen mukaisesti
- Etäasennat sovelluksia
- Ylläpidät ja hallinnoit käyttöoikeuksia
- Hallinnoit asiakkaan työvälineitä (työasemat, mobiililaitteet ja räätälöidyt sovellukset
- Eskaloit asiakkaan pyyntöjä kolmansille osapuolille sekä muille tasoille
- Ylläpidät asset- konfiguraatio- ja ratkaisutietokantaa
- Toteutat vakiomuutoksia

Edellytämme sinulta:

- Vahvaa ja ammattimaista palveluasennetta suomeksi sekä ruotsiksi
- Vähintään 2 vuoden kokemusta IT-tuesta ja -ylläpidosta
- Kykyä tehdä vianmääritystä puhelimitse
- Kokemusta moniasiakasympäristössä toimisesta
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä kirjallisesti että suullisesti
- Kokemusta Windows työasemaympäristöistä ja MS Office-perheen tuotteista
- Vahvaa ongelmanratkaisukykyä
- Mahdollisuutta 2-vuorotyöhön

Lisäksi olet kiinnostunut IT – alasta ja sen kehityksestä. Haluat ymmärtää, mitä hyötyjä uudet teknologiat tuovat asiakkaille käytännössä.

Tarjoamme sinulle haasteellisen tehtäväkokonaisuuden, kilpailukykyisen palkan, tavoitteellisen ja innostavan työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi osaajana.

Jos koet olevasi henkilö jota etsimme, laita pikaisesti hakemus palkkatoiveineen linkin kautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan aikana.

Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Go On Porin kanssa.

Hakua koskevissa kysymyksissä, olethan yhteydessä Go On Poriin: Go On Pori toimisto p. 0449802826 (arkisin klo 8-16), pori@go-on.fi
Minttu Porri, p. 0449802042 (arkisin klo 8-16), minttu.porri@go-on.fi

Katso Tietokeskuksen nettisivut ja tutustu yritykseen: https://www.tietokeskus.fi/