(Poistunut julkaisusta)

Help Desk -työntekijä, Wennstrom Fuel Systems Oy (Ylöjärvi)
Alen Consulting Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2020

Asiakkaamme Wennstrom Fuel Systems Oy on keskittynyt polttoaineen siirtämiseen ja mittaamiseen jakeluaseman säiliöstä asiakkaan säiliöön. Asiakkaamme tarjoaa laadukkaita tuotteita sekä huolto- ja korjauspalveluita polttoaineen jakelujärjestelmille kaikkialla Suomessa. Tuotevalikoima kattaa koko ketjun polttoaineen jakelumittarista säiliön ylitäytön estimeen. Asiakkaamme edustaa esimerkiksi Wayne -jakelumittareita ja Dealex-automaatteja. Lisäksi heillä on kattava valikoima muita polttoainejärjestelmien komponentteja. Yhteensä Wennstrom Fuel Systems -konsernissa on yli 200 työntekijää ja he ovat yhdessä sisaryritystensä kanssa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa johtava Pohjoismainen toimija alalla.

Lue lisää: www.wennstrom.com


Haemme nyt asiakkaallemme 

HELP DESK -TYÖNTEKIJÄÄ

määräaikaiseen työsuhteeseen Ylöjärvelle. 


Työssäsi vastaat yhdessä helpdesk-tiimin kanssa vikailmoitusten vastaanottamisesta ja asiakaspalvelusta pääasiassa sähköpostitse ja muiden sähköisten kanavien kautta, mutta osittain vielä myös puhelimitse. Ratkaiset asiakkaan ongelmia joko itsenäisesti tai asiakkaan huolto-organisaation tuella. Kommunikoit sujuvasti yhteistyökumppaneiden sekä sisäisen organisaation kanssa. Lisäksi työsi sisältää myös työmääräimien käsittelyä ERP-järjestelmässä. 

Olet tottunut nopeaan työtempoon ja omaat aktiivisen työotteen. Sinulle on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti ja haluat kehittyä teknisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi.

Edellytämme valitulta henkilöltä:

  • asiakaspalveluhenkisyyttä sekä positiivista ja oppimaan innostunutta asennetta
  • teknistä tai kaupallista koulutusta ja kiinnostusta tekniikkaan
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja selkeää ulosantia
  • aiempaa asiakaspalvelukokemusta
  • ongelmanratkaisutaitoja ja itsenäistä työotetta
  • sujuvia ja ajantasaisia IT-taitoja 
  • hyvää englannin kielen taitoa

Asiakkaamme tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittyä teknisen tuen asiantuntijaksi alan johtavassa pohjoismaisessa konsernissa. Asiakkaamme toimipiste sijaitsee Ylöjärvellä. Työtä tehdään arkisin toimistoaikaan (n. klo 8-16 välillä). Kyseessä on ainakin vuoden pituinen määräaikainen työsuhde, ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Palkkaus on sopimuksen mukainen. 

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera alla olevan linkin kautta pikimmiten, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajalla. 

Hakulomake: https://alenconsulting.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=599

Lisätietoja tehtävästä antaa Alen Consulting Oy:n seniorikonsultti Nina Koskinen arkisin klo 8-16, p. 050 555 0392.


Alen Consulting Oy on rekrytointeihin, suorahakuihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Olemme yhdistäneet osaajia ja yrityksiä jo vuodesta 1993 lähtien. Meidät tunnetaan tamperelaisten ja pirkanmaalaisten yritysten rekrytointitarpeiden asiantuntijoina, mutta nykyään palvelemme asiakkaitamme joustavasti ja ketterästi kaikkialla Suomessa. Asiakkaitamme ovat niin suuret valtakunnalliset kuin pienet paikallisetkin yritykset. Kuuntelemme ja ymmärrämme asiakkaitamme, viestimme työnantajamielikuvaa vahvistaen ja palvelemme täydellä sydämellä. www.alenconsulting.fi.