HELP DESK -työntekijä, Wennstrom Fuel Systems Oy (Ylöjärvi)
Alen Consulting Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.9.2019

Asiakkaamme Wennstrom Fuel Systems Oy on keskittynyt polttoaineen siirtämiseen ja mittaamiseen jakeluaseman säiliöstä asiakkaan säiliöön. Asiakkaamme tarjoaa laadukkaita tuotteita sekä huolto- ja korjauspalveluita polttoaineen jakelujärjestelmille kaikkialla Suomessa. Tuotevalikoima kattaa koko ketjun polttoaineen jakelumittarista säiliön ylitäytön estimeen. Asiakkaamme edustaa esimerkiksi Wayne -jakelumittareita ja Dealex-automaatteja. Lisäksi heillä on kattava valikoima muita polttoainejärjestelmien komponentteja. Yhteensä Wennstrom Fuel Systems -konsernissa on yli 200 työntekijää ja he ovat yhdessä sisaryritystensä kanssa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa johtava Pohjoismainen toimija alalla. 

Haemme nyt asiakkaallemme Ylöjärvelle

HELPDESK -TYÖNTEKIJÄÄ.

Vastaat yhdessä helpdesk-tiimin kanssa polttoaineen jakeluasemien vikailmoitusten vastaanottamisesta ja asiakaspalvelusta pääasiassa puhelimitse ja sähköpostilla. Ratkaiset asiakkaan ongelmia joko itsenäisesti tai asiakkaan huolto-organisaation tuella. Kommunikoit sujuvasti yhteistyökumppaneiden sekä sisäisen organisaation kanssa. Olet tottunut nopeaan työtempoon ja aktiiviseen työotteeseen. Sinulle on tärkeää asiakkaan liiketoiminnan toimivuuden ymmärtäminen ja haluat kehittyä teknisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi, olet kiinnostunut tekniikasta. 

Valitulta henkilöltä edellytämme:

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista asennetta sekä oppimaan innostunutta asennetta
  • teknistä tai kaupallista koulutusta ja kiinnostusta tekniikkaan
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja selkeää ulosantia
  • aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta
  • ongelmanratkaisutaitoja ja itsenäistä työotetta
  • sujuvia ja tämän päivän tasolla olevia it-taitoja 
  • englannin kielen taitoa

Eduksesi katsomme:

  • huoltoasema-alan tuntemuksen
  • muun kielitaidon

Asiakkaamme tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittyä teknisen tuen asiantuntijaksi alan johtavassa Pohjoismaisessa konsernissa. Asiakkaamme toimipiste sijaitsee Ylöjärvellä. Työajat ovat arkena toimistoaikaan (n. 8-16).

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Palkkaus sopimuksen mukaan. Työsuhde on aluksi määräaikainen vuokratyösuhde, mutta hyvällä tekijällä on tässä erinomainen mahdollisuus myös vakituiseen työsuhteeseen.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laita hakemuksesi tulemaan ansioluettelon ja palkkatoiveen kera oheisen linkin kautta tai kotisivuillamme osoitteessa www.alenconsulting.fi/tyopaikat. Lisätietoja saat soittamalla Alen Consulting Oy:n HR-konsultille Nina Koskiselle arkisin klo 8-16, p. 050 555 0392.


Alen Consulting Oy on rekrytointeihin, suorahakuihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Olemme toimineet jo vuodesta 1993 asti ja olleet mukana tamperelaisten ja pirkanmaalaisten yritysten rekrytointitarpeiden asiantuntijoina. Nykyään toimintamme kattaa koko valtakunnan ja asiakkainamme on useita suuria ja pieniä koko Suomen alueella toimivia yrityksiä.

Olemme Henkilöstöpalveluyritysten Liiton jäsenenä luotettava ja ammattitaitoinen työnantaja sekä suorarekrytointiprosessin toteuttaja. Pidämme huolta työntekijöistämme ja vuokratyösuhteessa takaamme aina vähintään työehtosopimuksen mukaisen palkkauksen, asianmukaiset työvarusteet sekä tukemme kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1302399
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 31.10.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Nina Koskinen (nina.koskinen (a) alenconsulting.fi)
  • Puhelin: 050 555 0392
  • Sijainti: Ylöjärvi