(Poistunut julkaisusta)

Help Desk -asiantuntijoita
Mediconsult Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.3.2019

Etsimme Helsingin toimistollemme ongelmanratkaisusta pitäviä henkilöitä työskentelemään Service/Help Deskissämme. Tehtäviisi kuuluvat asiakkaiden häiriöilmoitusten ja palvelupyyntöjen käsittely sekä tuki- ja asiakaspalvelutyöt puhelimitse, sähköpostitse, Skypellä ja etäyhteydellä. Tarvittaessa tukipyyntö voidaan siirtää asiantuntijalle. Dokumentointi on olennainen osa työnkuvaasi. Tehtäviin sisältyy myös tuotteidemme ylläpitoa.

Olet asiakaskeskeinen ja palvelualtis. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä innostava ja aktiivinen ote työskentelyyn. Arvostamme aikaisempaa kokemusta terveyden ja/tai sosiaalihuollon toimintaympäristöistä sekä mielellään myös IT-palveluista ja -järjestelmistä. Service Desk -työskentelykokemuksen laskemme eduksi.

Edellytämme soveltuvaa koulutusta sosiaali- ja/tai terveydenhuollon ja/tai IT-alalta (esim. merkonomi) sekä erinomaista suomen kielen taitoa. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Miksi meille? Katseemme on tulevaisuudessa. Kannustamme sinua kokeilemaan rohkeasti uutta. Meillä ei ole tapana pelätä epäonnistumisia vaan päinvastoin, uskomme ettei ilman mokia synny mitään uutta. Toimimme yhdessä ja tarjoamme tueksesi aina koko tiimimme rautaisen asiantuntemuksen ja kattavan perehdytyksen.

Tehtäviä on yksi vakinainen ja yksi määräaikainen vuoden sijaisuus. Aloitus ja palkkaus sopimuksen mukaan. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan aikana. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveen kera 24.3.2019 mennessä.

Yhteyshenkilöt

Taneli Kauppinen
Team Lead, tekniikka
+358 50 543 0785
taneli.kauppinen(a)mediconsult.fi

Helena Astala
Team Lead, ohjelmistopalvelut
010 524 5583
helena.astala(a)mediconsult.fi