(Poistunut julkaisusta)

Head of Service Epicenter Helsinki
Epicenter

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2018

Epicenter avaa maailmanluokan innovaatiotalon Mikonkadulle Helsinkiin

Uudenlainen toimistokonsepti rantautuu Helsinkiin loppuvuodesta 2018. Epicenter Helsinki kokoaa erikokoiset teknologiayritykset startupeista suuryrityksiin kehittymään ja kasvamaan saman katon alle. Me haluamme sinut mukaan luomaan jäsenillemme ja asiakkaillemme unohtumattomia elämyksiä ja merkityksellisiä kohtaamisia digitaalisessa kasvuyritysten yhteisössä. Tutustu Epicenterin konseptiin tarkemmin https://epicenterstockholm.com/

Haussa on Head of Service Epicenter Helsinki

Epicenter on kansainvälinen scaleup-verkosto, joka perustuu jäsenyyteen. Kun yritys on jäsen yhdessä Epicenterissä, sillä on automaattisesti toimisto kaikissa teknologian hotspoteissa; tällä hetkellä Tukholmassa, Oslossa, Amsterdamissa ja New Yorkissa.

Epicenter on joustavia työ-, tapahtuma- ja neuvottelutiloja, innovaatiolaboratorioita, tapahtumia, seminaareja, koulutusohjelmia sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia kunto- ja joogasaleineen sekä huippuluokan ravintoloineen.

Mikä sinun roolisi on kaikessa tässä?

Haluamme, että jokainen jäsenemme ja vieraamme tuntee olevansa ainutlaatuinen ja häntä kohdellaan kuin ystävää. Tarjoamme huippupalvelua kaikilla mittareilla.

Vastaat palvelukonseptistamme ja sen jatkuvasta kehittämisestä sekä toimit tiimin esimiehenä ja aktiivisena osana tiimiä kaikessa millä mahdollistamme jäsenillemme puitteet ja palvelun, jollaista he eivät muualta löydä!

  • asiakaspalvelutiimin johtaminen
  • palvelulupausten varmistaminen ja uusien toimintamallien lanseeraus
  • toimittaja- ja partneriyhteistyö
  • henkilökohtainen huolenpito jäsenistämme, jatkuva dialogi ja pulssilla pysyminen
  • huipputason vastaanotto- ja concierge-palveluiden tuottaminen
  • jäsenten konferenssipalvelut ja tilaisuuksien koordinointi
  • Epicenterin erilaisista tiloista ja niiden toimintavalmiudesta vastaaminen
  • Epicenterissä järjestettävien tilaisuuksien kuten Digital Safarien ja After Work-tapahtumien järjestelyihin osallistuminen
  • ensikäden tekninen tuki jäsenillemme (verkkoasiat, Googlen Application Suite, AV-tekniikka, PC/Mac-ympäristöt sekä puhelimet sekä Epicenterin oman CMS:n hallinnointi)

Oletko se sinä?

  • osallistuja isolla O:llä, jatkuvasti tapahtumien ja asioiden hermolla
  • tiimisi kanssa arkea jakava esimies
  • ihmisistä parhaan esiin saava sparrari - sillä tiedät sen jo kokemuksesta
  • kohtaamisista ja dialogista inspiroituva palveluammattilainen - persoonasi on osa magneettivoimaasi!
  • kokenut asiakaspalvelutiimin vetäjä ja erilaisissa projekteissa kouliintunut selviytyjä
  • intohimosi on teknologia, puhut sujuvasti asiakkaidemme kieltä ja löydät ratkaisut käytännön tilanteisiin
  • kansainvälisessä ympäristössä sujuvasti suomeksi ja englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti kommunikoiva kielipää

Haluamme kuulla sinusta - vakuuta ja ihastuta meidät!
Liitä hakemukseesi englanninkielinen CV ja täytä hakemuslomakkeen esittelykohta englanniksi.

Reagoi nopeasti, viimeistään 28.10. Haastattelut alkavat heti ja työ jo joulukuussa 2018.

Rekrytointia hoitaa Businessliken johtava konsultti, partneri Marju Vuorensalmi, 09 682 90 802.