(Poistunut julkaisusta)

Head of Digital Platform
Sanoma Media Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.6.2020

Haemme Sanoman mediamyynnin digiyksikköön näkemyksellistä osaajaa vastaamaan Sanoma Ad Managerin kaupallisesta kehityksestä.
 
Vastuualueenasi on Sanoma Ad Manager -palvelun ja sen rajapintojen päälle rakentuva liiketoiminta ja sen kehittyminen. Sanoma Ad Manager on Sanoman uusi digitaalinen myyntikanava ja palvelualusta.

Pääset luomaan kasvuun tähtäävää strategiaa ja toteuttamaan sitä osaavan kehitys- ja teknologiatiimin kanssa. Tehtävään kuuluu myös asiakkuus- ja kumppanuusstrategia ja sen jalkauttaminen yhdessä myynnin kanssa sekä palvelun markkinoinnin suunnittelu yhdessä markkinointitiimin kanssa. 
 
Työskentelet läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme sekä digi- ja mediatoimistojen kanssa ja työlläsi on vaikutus kotimaisen mediamarkkinan kehitykseen. Olet keskeisessä roolissa Sanoman digitarinassa ja mukana mahdollistamassa kotimaista vapaata lehdistöä ja kotimaista viihdettä seuraaville sukupolville.
 
Tehtävää varten arvostamme seuraavia ominaisuuksia:
- Kokemusta tuotekehityksestä ja liiketoiminnan kehittämisestä
- Kokemusta digimarkkinoinnista ja digimarkkinoinnin alustoista
- Ymmärrystä mainosteknologiasta ja kykyä oppia nopeasti uutta
- Erinomaista vuorovaikutustaitoa sekä suomeksi että englanniksi
- Kykyä saada ihmiset ympärilläsi innostumaan
- Ennakkoluulotonta ja rohkeaa asennetta
 
Tarjoamme huipputehtävän lisäksi toimialan parhaan asiantuntijaorganisaation, huippuluokan kehitysresurssit sekä innostavat työtoverit. Osana Suomen suurinta mediakonsernia tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää osaamistasi. Työpaikkasi sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, Sanomatalossa.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 16.6. täyttämällä sähköinen hakulomake. Lisätietoja tehtävästä antaa digiyksikön johtaja Jaakko Kuivalainen numerossa 040 9030286 tai jaakko.kuivalainen@sanoma.com.