(Poistunut julkaisusta)

Head of customer experience
Tallink Silja Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.4.2018

Head of Customer Experience

Ovatko asiakkaat ja matkailu lähellä sydäntäsi? Me Tallink Siljalla haluamme panostaa entistä vahvemmin asiakkaisiimme ja tuottaa unohtumattomia matkakokemuksia laivoillamme. Mikäli sinussa yhdistyy asiakasympäristössä hankittu kokemus palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen kehittämisestä, ymmärrys monikanavaisesta (fyysinen, sosiaalinen, digitaalinen) asiakaskokemuksesta sekä taito innostaa koko organisaation jäseniä kehittymään, saatat olla etsimämme henkilö. Tehtävä on uusi yhtiössä.

Toimit proaktiivisesti ja tehokkaasti asiakaskokemuksen kehittämisenlähettiläänä yli organisaatiorajojen. Olet hankkinut näyttöjä ja kokemusta vastaavista tehtävistä joko asiakasyrityksessä tai kumppanikentässä. Olet oivaltanut asiakaskokemuksen merkityksen yhtiön tulokseen ja onnistunut vakuuttamaan siitä myös muut. Tuloksia mittaamme tyytyväisinä asiakkaina, onnistumisina myynnissä sekä palvelun laadussa.  

Työskentelet Suomen markkinointitiimissä ja raportoit markkinointijohtajalle. Työskentelet tiiviisti yhteistyössä maayhtiön muiden yksikköjen sekä laivojen kanssa. Lisäksi teet yhteistyötä Tallink Grupin muiden markkinoiden kanssa (mm. Viro, Ruotsi, Latvia).

Keskeiset tehtävät ja vastuut:

• Asiakaskokemusstrategian luominen ja projektien priorisointi yhdessä johdon kanssa • Asiakaskokemuksen lähettiläänä toimiminen, asiakasymmärryksen kasvattaminen yhtiössä • Asiakaskokemuksen tavoitteiden ja mittareiden luominensekä tulosten jalkauttaminen  • Asiakaskokemusprojektien läpivieminen ja toimintamallin luominen yhtiössä • Asiakastiedon analysoiminen • Asiakaspolkujen mallintaminen

 

Odotamme sinulta:

• Erinomaisia yhteistyö- ja kommunikointitaitoja sekä kyky innostaa ihmisiä • Kommunikointi- ja presentointitaitoja englanniksi, kokemus kansainvälisestä ympäristostä on etu • Aikaisempaa kokemusta asiakakokemuksen kehittämisestä ja kehitysprojekteista sekä palvelumuotoilusta • Hyviä analysointitaitoja asiakasdataan pohjautuen, Qualtrics ja Tableau käyttökokemus on etu • Erittäin hyvää paineensietokykyä ja kokemusta muutosprojekteista monikulttuurisessa ympäristössä • Esimieskokemusta sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta, esim. KTM, AMK   Lisätietoa tehtävästä tarvittaessa antaa markkinointijohtaja Hanna Länsivuori puhelimitse 

0400-372123 seuraavina aikoina;

to 12.4. klo 15-16 ja to 19.4. klo 16-17.