(Poistunut julkaisusta)

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT, CUSTOMER CENTER
If

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.3.2018

Ifin Suomen henkilöasiakasliiketoiminta-alueella on noin 860.000 asiakasta. Suomen Sales & Service liiketoimintayksikkö vastaa siitä, että nämä asiakkaat ovat oikein vakuutettuja ja saavat markkinoiden parhainta palvelua kaikissa Ifin jakelukanavissa. Yksi keskeinen S&S-yksikkö on Customer Center, johon kuuluu Inbound- ja Outbound contact centerit, konttorimme sekä Tallinnan palvelutiimimme. Kaikkiaan asiakaspalvelussa on yli 400 työntekijää ja se käsittelee yli miljoona asiakaskontaktia vuosittain.

Haemme nyt Kehitysjohtajaa

Uusi muodostettava Business Development –toiminto vastaa asiakaskohtaamistemme ja palveluprosessiemme kehittämisestä sekä Customer Center -yksikön kehityshankkeiden suunnittelusta ja edistämisestä. Kehitysjohtajana toimit asiantuntijoiden esimiehenä ja olet osa Suomen Customer Centerin johtoryhmää.

Sinun ja johtamasi asiantuntijoiden tärkeimmät vastuut ovat

  • Vaivattoman ja helpon asioinnin kehittäminen asiakkaillemme yli palvelukanavien
  • Palveluvalikoimamme sekä –järjestelmiemme jatkuva kehittäminen sekä optimointi asiakaskokemuksen ja tehokkuuden suhteen
  • Customer Center -yksikön kehityshankkeiden omistajuus, priorisointi ja edistäminen, tiiviissä yhteistyössä muiden tiimiemme kanssa
  • Liiketoiminta-analyysit tukemaan toimintamme johtamista ja suunnittelua
  • Koko Customer Center –yksikön toiminnan kehittäminen aktiivisena osana yksikön johtoryhmää sekä yhteistyössä muiden liiketoimintayksiköiden kanssa.

Etsimme henkilöä, jolla on näkemystä tulevaisuuden asiakaspalvelun kehittämiseen sekä kykyä näkemysten toteuttamiseen kehitystoimenpiteitä johtamalla. Siedät epävarmuutta ja analyyttisellä otteella toimit pitkäjänteisesti kohti yhteisiä tavoitteitamme.  Kykenet luomaan ja ylläpitämään toimivia vuorovaikutussuhteita ja edistämään asioita haastavissakin toimintaympäristöissä ja samanaikaisesti monen yhteistyötahon kanssa.

Ennen kaikkea haluat varmistaa, että asiakkaamme saavat markkinoiden parasta palvelua.

Odotamme:

  • Vahvoja analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan monipuolista hahmotuskykyä sekä tavoitteellista toimintatapaa
  • Tuloksellisia näyttöjä aiemmista liiketoiminnan kehitystehtävistä
  • Contact Center –toimintaympäristön sekä -teknologian tuntemusta
  • Kokemusta palvelumuotoilusta
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi sekä englanniksi
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa

Tule mukaan rakentamaan huippuluokan asiakaspalvelua sekä liiketoimintaa!

Lisätietoja antaa Customer Center -yksikön johtaja Antero Ketola, p. 050 424 1768.
Parhaiten tavoitat ke 14.3 klo 17-18.30 ja pe 23.3 klo 12-14.
Hakuaika päättyy 29.3.