(Poistunut julkaisusta)

Head of Accounts Payable / Ostoreskontrapäällikkö
If

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.5.2019

Ostoreskontratiimi toimii osana Ifin pohjoismaista maksuliikettä ja vastaa Ifin ostolaskuprosessista kahdeksassa eri maassa ja 15 yhtiössä. Toimimme myös Palette P2P -järjestelmän omistajana ja järjestelmän pääkäyttäjänä myös Baltian yhtiöiden osalta.

Oletko rautainen taloushallinnon osaaja? Haetko mielenkiintoista ja haastavaa tehtävää Pohjoismaisesta yrityksestä? Onko sinulla usean vuoden kokemus tiimin vetämisestä ja prosessien kehittämisestä?

Haemme Turkuun ostoreskontrapäällikköä viemään Ifin ostolaskujen käsittelyn uudelle tasolle.

Tehtävä

Päätehtäväsi on kahdeksan hengen pohjoismaisen ostoreskontratiimin vetäminen ja vastuu ostolaskujen oikea-aikaisesta ja laadukkaasta käsittelystä Palette hankinnasta maksuun (P2P) -järjestelmässä. Tiimiä on sekä Turussa että Espoossa. Tulet raportoimaan maksuliikejohtajalle.

Tehtäviin sisältyy myös vastuu Ifin hankinta- ja ostolaskuperiaatteiden ja -prosessien kehittämisestä yhdessä tiimin ja hankintaosaston kanssa, koko Ifiä hyvin palvelevien prosessien aikaansaamiseksi, kestävää kehitystä unohtamatta.

Kokemus

Sinulla on vähintään ammatillinen korkeakoulututkinto ja 5-10 vuoden työkokemus. Menestyäksesi tehtävässä olet työskennellyt joko kansainvälisessä tai pohjoismaisessa konsernissa ja sinulla on aikaisempaa esimieskokemusta ja olet kokenut tiimin vetäjänä. Haemme erityisesti sinua, jolla on aikaisempaa kokemusta ison organisaation P2P-prosessista sekä näkemystä ja uskallusta lähteä kehittämään ja uudistamaan Ifin ostolaskujen prosessia.

Tehtävä edellyttää yhteistyötä Ifin eri pohjoismaisten organisaatioiden kanssa, joten hyvät kommunikointitaidot ja erinomainen englanninkielen taito ovat välttämättömiä ja sujuva ruotsin kielen taito helpottaa tehtävässä.

Tarvittavat ominaisuudet

Tulet johtamaan erittäin osaavaa ostoreskontratiimiä ja on tärkeää, että sinulla on kyky innostaa ja motivoida tiimin jäseniä tekemään parhaansa Ifin organisaation sujuvan liikekululaskujen käsittelyn eteen.  Sinulla on vahva yhteistyö- ja johtamisosaaminen. Olet proaktiivinen ja aloitteellinen ja sinulla on kyky saada asioita tapahtumaan.  

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi viimeistään 12.6.2019. Lisätietoja tehtävästä antavat Maksuliikejohtaja Annika von Schoultz 050-3649498 tai Maksuliikepäällikkö Outi Kontkanen 050-4242354.