(Poistunut julkaisusta)

Hankinta-asiantuntija
Finnvera Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2020

Finnvera Oyj on valtion omistama erityisrahoitusyhtiö ja Suomen virallinen vientitakuulaitos.

Tavoitteenamme on, että asiakkaamme luovat ja saavuttavat rahoituksemme avulla liiketoimintaa ja vientiä, joka ei olisi ollut muuten mahdollista. Visiomme on: Asiakkaidemme menestys vahvistaa Suomen taloutta. Taloudellinen perustamme on itsekannattavuuden saavuttaminen riskejä huolellisesti arvioiden ja halliten.

Haemme joukkoomme kokenutta julkisten hankintojen ammattilaista   

Hankintatiimimme on osa lakiasiat-toimintoa ja teemme yhteistyötä Finnveran muiden yksiköiden kanssa toteuttaen julkisten hankintojen toimeksiantoja. Pääosa hankinnoistamme on erilaisia asiantuntija- ja muita palveluhankintoja sekä ICT-hankintoja.

Työskentelet hankintatiimissä yhdessä toisen hankinta-asiantuntijan ja hankintapäällikön kanssa. Hankinta-asiantuntijana tarjoat organisaatiolle käytännön apua, tukea ja neuvontaa läpi koko hankintaprosessin. 

Vastuualueeseesi kuuluu 

•    hankintojen valmistelu (markkinakartoitus, aikataulutus) ja neuvonta kilpailutusprosessin etenemisestä
•    kilpailutusasiakirjojen laadinta ja sopimusvalmistelu
•    kilpailutusten hoitaminen Cloudia-järjestelmässä ja asiakirjapyyntöihin vastaaminen
•    hankintatoimen kehittämistehtävät ja sopimusarkiston kehittäminen.

Vastuualueesi painopisteitä tarkennamme kokemuksesi ja kehittymistoiveittesi mukaisesti. 

Odotamme sinulta

•    vahvaa hankintalainsäädännön ja erilaisten hankintamenettelyiden käytännön tuntemusta 
•    monipuolista työkokemusta julkisista hankinnoista, erityisesti ICT-hankintojen ja muiden  asiantuntijapalveluiden kilpailuttamisesta
•    osaamista sopimusten valmistelusta ja sopimuksenhallinnasta
•    Cloudia-hankintajärjestelmän käyttökokemusta.

Henkilönä olet työstäsi innostunut, palveluhenkinen ja ratkaisuhakuinen tiimipelaaja. Haluat oppia uutta ja olet valmis kehittämään itseäsi ja työtäsi. Sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä suomen kielen lisäksi hyvä englannin kielen taito. Aktiivinen, itsenäinen ja vastuullinen työtapasi ovat tehtävässä viihtymisen edellytyksiä. 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja monipuolisia hankintatehtäviä sekä mahdollisuuden osaamisen kehittämiseen yhteiskunnallisesti vaikuttavassa yrityksessä. Saat hyvän perehdytyksen työtehtäviisi sekä osaavien työkavereiden vahvan tuen. Joustavat työaikajärjestelyt etätyömahdollisuuksin tukevat työhyvinvointiamme, ja viihtyisä toimitilamme sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa.

Odotamme hakemustasi verkkosivuiltamme viimeistään 21.2.2020.

Lisätietoja tehtävästä antaa keskiviikkona 12.2. klo 13-15 ja perjantaina 14.2. klo 8-10 lakiasianpäällikkö Liisa Tilli p. 029 460 2484.

Haastattelujen tukena käytämme ulkopuolista henkilöarviointia. Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastamme luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetämme Suojelupoliisin suppean turvallisuusselvityksen.