(Poistunut julkaisusta)

Hankinta-asiantuntija
Realia Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.7.2018

Haemme Helsinkiin Pitäjänmäen pääkonttorillemme 

HANKINTA-ASIANTUNTIJAA

Toteutat Realia Group -konsernin ja erityisesti asiakasyhtiöidemme hankintoja keskitetysti yhdessä liike- ja konsernitoimintojen kanssa. Osallistut asiakkaidemme hankinnan vuosisuunnitelmien, kilpailutuksien sekä hankinta- ja hintaneuvottelujen suunnitteluun ja vastaat niiden toteutuksesta aikataulutuksineen sekä sopimusten valmisteluista. Lisäksi kehität tilaus-toimitus-laskutusprosessia, toteutat kustannusseurantaa, kustannusten analysointia ja raportointia.

Vastuualueellesi kuuluvat hankinnat ovat laaja-alaisia ja sisältävät esimerkiksi toimitilapalveluita, materiaaleja, ympäristön- ja kiinteistönhuoltoa. Toimit tiiviissä yhteistyössä konsernin eri liiketoimintojen, asiakasyhtiöidemme sekä tavaran- ja palveluntoimittajien kanssa. Raportoit tehtävässäsi hankintapäällikölle.

Sinulla on jo kokemusta epäsuoran hankinnan tehtävistä. Ymmärrät hankintojen vaikutukset liiketoimintaan ja asiakaskohteille. Hallitset MS Excelin, Wordin ja PowerPointin käytön. Kommunikoit sujuvasti ja vakuuttavasti ja pidät yhteistyöstä erilaisten sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden kanssa. Osaat kehittää toimittajayhteistyötä yhdessä konsernin eri alojen ammattilaisten kanssa sekä rakentaa ja viedä käytäntöön eri ostokategorioiden sopimuksia.     

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haasteellisen tehtävän sekä mahdollisuuden kehittyä hankintatoimen tehtävien parissa. Saat käyttöösi ison konsernin kilpailukykyiset edut sekä ammattitaitoisen tiimin tueksi työllesi.

Hae tehtävää 9.8.2018 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?da973e9a.

Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Kati Lepänaho, puh. 040 838 2343 torstaina 2.8.2018 klo 13–14 sekä tiistaina 7.8.2018 klo 9–10.