(Poistunut julkaisusta)

Hankinnan assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.12.2020

Haemme energiseen joukkoomme vahvistukseksi

HANKINNAN ASSISTENTTIA

Oletko reipas ja toimeen tarttuva tiimipelaaja? Pysyykö sinulla langat käsissä nopeatempoisessa ympäristössä? Hienoa, saatat olla uusi hankinnan assistenttimme!

Hankintaosastomme kilpailuttaa, neuvottelee ja hankkii pääsääntöisesti kaikki yrityksemme käyttötavarat ja laitteet eli kaiken sen, mikä ei ole asiakkaillemme myytävänä, mutta mitä tarvitsemme jokapäiväisessä toiminnassamme. Hankinnan assistenttina avustat osastopäällikön lisäksi myös muita hankinnan kollegoja, ja pääset tositoimiin mielenkiintoisten tehtävien parissa, jotka koskettavat monipuolisesti yrityksemme eri osastoja. Tehtävässä pääset kilpailuttamaan hankintoja, valmistelemaan sopimuksia ja tekemään yhteistyötä sekä kansallisten että kansainvälisten toimittajien kanssa. Lisäksi tehtäviisi kuuluu mm. laskuntarkastus sekä erilaisten tilastojen, raporttien ja asiakirjojen laatiminen.

Tehtävä on määräaikainen elokuun 2021 loppuun asti ja toivottu aloitusajankohta on mahdollisimman pian. Pääset työskentelemään pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Soveltuvaa työkokemusta – olet ehtinyt kartuttaa jonkin verran osaamistasi esimerkiksi kaupalliselta alalta tai assistentin tehtävistä
  • Hyvää suomen ja saksan kielen taitoa – muu kielitaito on pelkkää plussaa
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja – MS Office -ohjelmien käyttö luonnistuu sinulta vaivattomasti
  • Organisointikykyä ja dynaamista työotetta – suoriudut positiivisella asenteella ja järjestelmällisyydellä yllättävistäkin tehtävistä

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Vaihtelevia ja monipuolisia työtehtäviä – työsi hankinnan ytimessä on täynnä elämää
  • Mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti mielenkiintoisten tehtävien parissa – pääset tekemään yhteistyötä myös Schwarz Groupin kansainvälisten kollegoiden kanssa
  • Kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

 

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 21.12.2020 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Hankinnan osastopäällikkö Jesse Tonteri (p. 045 635 9819) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 15.12. klo 11.30-12.30 ja klo 16-17.