(Poistunut julkaisusta)

Hankinnan asiantuntija
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2020

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

HANKINNAN ASIANTUNTIJAA

Oletko analyyttinen ja toimeen tarttuva tiimipelaaja? Hoituuko sinulta isompienkin projektien pyörittäminen nopeatempoisessa ympäristössä? Hienoa, saatat olla uusi hankinnan asiantuntijamme!

Hankintaosastomme kilpailuttaa, neuvottelee ja hankkii pääsääntöisesti kaikki yrityksemme käyttötavarat eli kaiken sen, mikä ei ole asiakkaillemme myytävänä, mutta mitä tarvitsemme jokapäiväisessä toiminnassamme myymälöissä, jakelukeskuksissa ja pääkonttorillamme.

Hankinnan asiantuntijana pääset tositoimiin mielenkiintoisten projektien parissa heti projektien ensiaskeleista lähtien. Vastuullesi kuuluu esimerkiksi osaston projektien suunnittelun ja toteutuksen lisäksi kannattavuus- ja kustannuslaskelmien laatiminen. Lisäksi vastaat budjetoinnista, kustannusseurannasta ja kustannusten optimoinnista oman vastuualueen tehtävissä ja projekteissa. Tehtävässä pääset tekemään kilpailutuksia ja laatimaan sopimuksia ja teet tiivistä yhteistyötä sekä kansallisten että kansainvälisten toimittajien kanssa. Erinomaisilla viestintätaidoillasi kommunikoit myös kansainvälisen osaston sekä muiden sidosryhmien kanssa. Tehtävä on vakituinen ja toivottu aloitusajankohta on mahdollisimman pian. Pääset työskentelemään pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Soveltuvaa työkokemusta – olet ehtinyt kartuttaa osaamistasi esimerkiksi kaupalliselta alalta jo 1-3 vuoden ajan
  • Soveltuvaa koulutustaustaa – sinulla on esimerkiksi kaupallisen tai teknillisen alan tutkinto
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa – toiveena on myös saksan kielen taito
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja – MS Office -ohjelmien käyttö luonnistuu sinulta vaivattomasti
  • Itseohjautuvuutta ja proaktiivisuutta – suoriudut positiivisella asenteella projekteista korkeatasoisesti ja pidät tiukasti kiinni aikatauluista

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Vaativia, itsenäisiä ja monipuolisia työtehtäviä – työsi hankinnan ytimessä on täynnä elämää
  • Mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisten projektien parissa kansainvälisessä tehtävässä – pääset tekemään tiivistä yhteistyötä Schwarz Groupin kansainvälisten kollegoiden kanssa
  • Kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Loistavan mahdollisuuden kehittyä ja edetä työurallasi – oman urakehityksesi lisäksi pääset vaikuttamaan pitkäjänteisesti ja merkittävästi osaston kehitykseen
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

 

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 27.1.2020 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Hankinnan Team Leader Annika Saaristo (p. 040 574 5464) vastaa ilomielin kysymyksiisi perjantaina 17.1. klo 14.30-15.30 ja keskiviikkona 22.1. klo 13-14.