Hallintosihteeri
Tietoa tehtävästä
Etsimme vakituiseen työsuhteeseen hallintosihteeriä.
Hallintosihteerinä pääset työskentelemään monipuolisten hallintoasioiden parissa ja kehittämään niitä.
Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat asia- ja kokoushallinnan tehtävät. Käytössämme on Domus-asiakirjanhallintajärjestelmä, jonka pääkäyttäjänä toimit. Lisäksi toimit kirkkovaltuuston ja yhteisen kirkkoneuvoston sekä hallinnollisia asioita varten perustettujen toimikuntien ja työryhmien sihteerinä sekä huolehdit hallintopalveluiden yksikön asioiden tiedottamisesta ja neuvonnasta. Toimit myös hallintojohtajan sihteerinä. Tehtävään sisältyy myös arkistointia.
Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa ammatillista koulutusta (esim. tradenomi) ja tehtävään soveltuvaa työkokemusta. Odotamme sinulta hyviä tietoteknisiä valmiuksia, asiakokonaisuuksien hallintaa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Arvostamme itsenäistä työskentelyotetta ja asiakaslähtöistä asennetta. Tehtävän hoito edellyttää hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa ja autonkäyttömahdollisuutta.
Tehtävä tulee ottaa vastaan 1.11.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 503 mukaan. Lisäksi voidaan maksaa henkilökohtaista kokemukseen perustavaa palkanlisää. Käytössämme on myös suorituslisäjärjestelmä. Henkilöstöetuina tarjoamme kattavan työterveyshuollon sekä virkistys-, lounas- ja polkupyöräedun. Noudatamme liukuvaa työaikaa, työaika on 36,25 h/viikko. Tehtävässä on osittainen etätyömahdollisuus. Työpiste sijaitsee Kuusankosken seurakuntakeskuksessa.
Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen työsuhteen alkua. Tehtävään valittavan tulee olla kirkkolain mukaan evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.
Hakemukset tulee toimittaa KirkkoRekry -järjestelmän kautta 13.9.2024 klo 15.00 mennessä.
Järjestelmässä on käyttökatko 12.9. klo 7-11 välisenä aikana, jolloin hakemuksia ei voi jättää.
Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Rauni Pennanen, p. 040 7054528, rauni.pennanen@evl.fi
hallintojohtaja Rauni Pennanen, p. 040 7054528, rauni.pennanen@evl.fi
Tietoa työnantajasta
Kouvolan ev.lut. seurakuntayhtymään kuuluu viisi seurakuntaa, joissa on jäseniä noin 56.000. Yhtymän ympärivuotisen henkilöstön määrä on 220.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/kouvolan-seurakuntayhtyma/2218327-4
Lue lisää työnantajasta
Kouvolan seurakuntayhtymä, Hallinto- ja talouspalvelut muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle