Hallintosihteeri
Kirkkonummen seurakuntayhtymäKirkkonummen seurakuntayhtymä hakee
HALLINTOSIHTEERIÄHallintosihteerinä toimit seurakuntayhtymän hallinnossa yleissihteerinä, jonka tehtävät voivat liittyä niin henkilöstö-, tieto-, yleis-, kiinteistö- kuin taloushallintoonkin.
Työsi koostuu erilaisista toimistotehtävistä osana viiden hengen tiimiä. Vastuualueeseen kuuluu muun muassa tietojen syöttämistä eri järjestelmiin, yhteyshenkilönä toimiminen Kirkon palvelukeskukseen, Kirkkohallituksen IT-alueeseen ja työterveyshuoltoon. Osallistut seurakuntayhtymän asianhallinta-asioiden ja arkistoinnin hoitamiseen, ja olet yksi varaus-, hauta- ja asianhallintajärjestelmiemme pääkäyttäjistä. Toimit hauta-asioiden sihteerin sijaisena, ja tarvittaessa soveltuvin osin myös muiden tiimimme työntekijöiden sijaisena. Muita tehtäviä ovat mm. ostolaskujen tarkastaminen sekä tietokoneiden ja puhelinten vaihtojen koordinointi.
Tehtävässä vaaditaan toimisto- ja sihteerityöhön soveltuva koulutus tai muulla tavalla hankittu tehtävään soveltuva ammatillinen osaaminen, hyvät IT-taidot, hyvä suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito ja vähintään tyydyttävä ruotsin kielen kirjallinen ja suullinen taito. Seurakunta- tai muun julkishallinnon tuntemus lasketaan eduksi. Odotamme sinulta reipasta työotetta, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä, sekä valmiuksia kehittää työtäsi.
Hae meille, jos
- sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, osaaminen ja kokemus
- sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja vähintään tyydyttävä
suullinen ja kirjallinen ruotsin kielen taito - olet kiinnostunut monipuolisista tehtävistä seurakuntien hallinnossa
- olet järjestelmällinen, oma-aloitteinen ja joustava tiimityöntekijä
- viihdyt rutiinityössä, mutta et vierasta työssäsi vaihteleviakaan tilanteita
- olet kiinnostunut kehittämään työtäsi
Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan - mielellään viimeistään 1.4.2023 alkaen.
Tehtävän palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukainen 503 (peruspalkka 2602,63 euroa kuukaudessa). Tämän lisäksi voidaan maksaa henkilökohtaista kokemukseen perustuvaa palkanlisää. Hallintosihteerin toimipaikka on Kirkkonummen keskustan toimitiloissa, ja esimies on talousjohtaja. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan neljän kuukauden kuluessa tehtävän vastaanottamisesta. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Rekrytoinnissa voidaan käyttää apuna soveltuvuusarviointia.
Lähetä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään torstaina 26.1.2023 klo 14.00 mennessä.
Tehtävään liittyviin kysymyksiin vastaa Sirkkaliisa Cavonius, puh. 040 8243 675.
Kirkkonummen seurakuntayhtymän muodostavat Kirkkonummen suomalainen seurakunta ja Kirkkonummen ruotsalainen seurakunta. Yhtymässä hoidetaan seurakuntien hallinnolliset, taloudelliset ja henkilöstöhallinnolliset asiat sekä kiinteistö- ja hauta-asiat.