Naantalin seurakuntayhtymässä on haettavana määräaikainen hallintosihteerin sijaisuus ajalle 1.7.2022-30.6.2023.
Hallintosihteerin vastuulla on valmistelu-, pöytäkirjanpito- ja toimeenpanotehtävät hallintoelimissä sekä hallinnon päätöksistä tiedottaminen. Hallintosihteeri toimii seurakuntayhtymän arkistovastaavana, kirjaajana ja tietosuoja-asioiden yhteyshenkilönä. Käytössämme on Tweb (Domus) -asianhallintajärjestelmä. Osa työstä koostuu muista erikseen sovittavista hallinnon tehtävistä osana taloustoimiston tiimiä.
Hallintosihteeriltä odotamme hallintoasioiden tuntemusta, organisointitaitoja, huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja, hyvää suomen kielen taitoa, tietoteknistä osaamista, itseohjautuvuutta ja oma-aloitteisuutta. Eduksi katsomme soveltuvan korkeakoulututkinnon, arkistointiosaamisen sekä kokemuksen asianhallintajärjestelmän käytöstä.
Hallintosihteerin tehtävä on kokoaikainen. Hallintosihteerin esihenkilönä toimii talousjohtaja.
Tehtävän peruskuukausipalkka on koulutuksesta ja työkokemuksesta riippuen KirVESTES:n vaativuusryhmän 503-602 mukaan 2.602,63-3.362,20 euroa. Peruspalkkaan lisätään kokemuslisä. Tehtävässä on 4 kuukauden koeaika. Työ alkaa 1.7. tai sopimuksen mukaan.
Tarjoamme monipuolisen ja haastavan työn sekä ammattitaitoisen työyhteisön tuen. Pääasiallinen toimipiste on Naantalin seurakuntakeskuksessa. Myös osittainen etätyö on mahdollista.
Lisätietoja antaa talousjohtaja Tuija Lankinen, puh. 040 130 8358, tuija.lankinen@evl.fi
Tehtävää haetaan KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän kautta 3.6.2022 klo 15.00 mennessä.
Naantalin seurakuntayhtymään kuuluvat Naantalin, Rymättylän ja Merimaskun seurakunnat. Jäseniä seurakunnissa on yhteensä 14 320. Verotuloja kertyy 4,2 M€. Työntekijöitä on 40, joista seurakuntayhtymän palveluksessa on 13 henkilöä. Yhtymän hallintoelimiä ovat yhteinen kirkkoneuvosto ja yhteinen kirkkovaltuusto.